مشہور کلب یو سی ایل گروپ سلاٹ کے لئے لڑ رہے ہیں۔

پیرس:

چیمپیئنز لیگ کوالیفائنگ میراتھن کا آخری مرحلہ منگل کو تین کلبوں کے ساتھ شروع ہو رہا ہے جو پہلے ہی ٹرافی پر ہاتھ ملا چکے ہیں آخری چھ گروپ سلاٹس میں سے ایک پر قبضہ کرنے کے لیے بے چین ہیں اور اس کے ساتھ جانے والا چیک۔

بینفیکا، جس نے 1961 اور 1962 میں یورپی کپ جیتا تھا اور اس کے بعد سے اب تک پانچ بار فائنل تک رسائی حاصل کر چکی ہے، کا مقابلہ ڈائنامو کیو سے ہے۔

جب کہ بینفیکا کے کوچ راجر شمٹ کو تشویش ہے کہ آیا الیکس گریمالڈو چکر آنے والے اسپیل سے ٹھیک ہو جائے گا جس نے اسے ہفتہ کو کاسا پیا میں 1-0 سے لیگ جیتنے پر مجبور کیا تھا، یوکرینیوں نے واضح کیا کہ ان کے خدشات زیادہ ہیں۔

کھیل لوڈز میں ہوگا، جہاں یوکرین پر روس کے حملے کے بعد ڈائنامو جلاوطنی میں ہیں۔

جب اسکواڈ پچھلے راؤنڈ میں سٹرم گریز کو ختم کرنے کے لیے آسٹریا میں جیتنے کے بعد پولینڈ میں ٹریننگ پر واپس آیا تو کلب کی ویب سائٹ نے واضح کیا کہ یہ فٹ بال کے کھیل سے بڑھ کر ہے۔

اس میں کہا گیا ہے کہ کھلاڑیوں کو احساس ہے کہ وہ UEFA رینکنگ ٹیبل میں پوائنٹس شامل کرکے ملک کی عزت کے لیے لڑتے رہتے ہیں۔

"تمام کیوین اپنے گھر سے محروم ہیں اور یوکرین واپسی کے منتظر ہیں، لیکن حقیقت یہ ہے کہ وہ ہماری قوم اور جنگجوؤں کو مثبت جذبات دیتے ہیں، وہ جذبات کو پیچھے چھوڑ دیتے ہیں۔ ان کا ایک ہی مقصد ہے – چیمپئنز لیگ کے گروپ مرحلے سے گزرنا۔”

دونوں کلب گزشتہ سیزن میں گروپ مرحلے میں مدمقابل ہوئے تھے۔

انہوں نے ابتدائی راؤنڈ میں کیف سے 0-0 سے ڈرا کیا، ڈائنامو کا واحد پوائنٹ۔ پرتگالی ٹیم نے آخری راؤنڈ میں گھر پر 2-0 سے جیت کر بارسلونا کو گروپ میں دوسرے نمبر پر لے لیا۔

اس سال گروپ مرحلے میں واپسی ایک بھاری انعام پیش کرتی ہے۔

ہر کلب کو حصہ لینے کے لیے 15.64 ملین یورو ($16.04 ملین) کی ضمانت دی گئی ہے۔ وہ گروپ مرحلے کی ہر فتح کے لیے 2.8 ملین یورو اور ڈرا کے لیے 930,000 یورو بھی جمع کر سکتے ہیں۔ وہ ٹیمیں جو اس سے محروم رہتی ہیں، یوروپا لیگ کے گروپ مرحلے میں پہنچ جاتی ہیں جہاں انہیں 3.63 ملین یورو کی ضمانت دی جاتی ہے۔

PSV Eindhoven، جسے پچھلے راؤنڈ میں موناکو کو ختم کرنے کے لیے اضافی وقت کے گول کی ضرورت تھی، رینجرز کا سامنا کرنا پڑا۔

Ruud van Nistelrooy، جنہوں نے 1988 کے یورپی چیمپئنز میں شمٹ کو کوچ کے طور پر تبدیل کیا، منگل کو گلاسگو میں پرانے بین الاقوامی ٹیم کے ساتھی اور کلب کے مخالف Giovanni van Bronckhorst کا سامنا کر رہے ہیں۔

دونوں کوچز طویل عرصے سے ہالینڈ کی ٹیم کے ساتھی تھے۔

چیمپئنز لیگ میں کلبوں کے درمیان آخری بار ملاقات ہوئی تو وہ مخالف سمتوں سے کھیلے تھے۔

مڈفیلڈ میں وان برونکھورسٹ کے ساتھ رینجرز نے 1999 کے گروپ مرحلے میں ہوم اینڈ اوے جیتا تھا۔ وان نیسٹلروئے نے Ibrox میں PSV کا گول کیا کیونکہ رینجرز نے 4-1 سے کامیابی حاصل کی۔

"ہم تیار ہیں،” وین برونک ہارسٹ نے ہفتے کے روز سینٹ جانسٹون کے خلاف 4-0 سے لیگ جیتنے کے بعد اعلان کیا۔

"ہمارے پاس کھلاڑیوں کو دوبارہ تیار کرنے اور تازہ دم کرنے کے لیے دو دن ہیں اور اس بات کو یقینی بنانا ہے کہ ہم اپنے گیم پلان کو ذہن میں رکھیں اور گیم پلان کو ہر ممکن حد تک بہترین طریقے سے انجام دیں۔”

"یہ ہمارے لیے ایک بڑا کھیل ہے۔”

ایکشن میں تیسرے سابق چیمپیئن 1991 کے فاتح ریڈ سٹار بلغراد ہیں، جو بدھ کو مکابی حیفہ کا دورہ کرتے ہیں۔

اسرائیلیوں نے اولمپیاکوس میں دوسرے مرحلے میں 4-0 سے دلکش فتح کے لیے آخری 30 منٹ میں تین بار گول کر کے آخری راؤنڈ تک رسائی حاصل کی۔

انٹر میلان کے لیے کھیلنے والے چیمپیئنز لیگ کے فاتح ریڈ سٹار کے کوچ ڈیجان اسٹینکووچ نے سربیا کے میڈیا کو بتایا کہ وہ مکابی کو "ہر شعبے میں ایک معیاری ٹیم قرار دیتے ہوئے بہت متاثر ہوئے ہیں۔ میں ان کے ساتھ کوئی غلطی نہیں کر سکتا۔”

انہوں نے کہا کہ یہ آسان نہیں ہوگا۔ چیمپئنز لیگ میں داخل ہونا آسان نہیں ہے۔


ِ
#مشہور #کلب #یو #سی #ایل #گروپ #سلاٹ #کے #لئے #لڑ #رہے #ہیں

اس خبر کو درجہ ذیل لنک سے حاصل کیا گیا ہے
(https://tribune.com.pk/story/2371260/famous-clubs-battle-for-ucl-group-slots)

جواب دیں