مسلم لیگ ن پر زیادہ بھروسہ کرنے سے پیپلز پارٹی پنجاب کھو دے گی

لاہور:

پاکستان پیپلز پارٹی (پی پی پی) کے رہنما اعتزاز احسن نے اپنی پارٹی کی قیادت کو خبردار کیا ہے کہ وہ اپنی اتحادی پارٹنر مسلم لیگ (ن) پر نظر رکھے بصورت دیگر اگر پارٹی پاکستان ڈیموکریٹک موومنٹ (پی ڈی ایم) پر انحصار کرتی رہی تو وہ "پنجاب کھو دے گی”۔

یہ بات انہوں نے منگل کو لاہور ہائی کورٹ کے جاوید اقبال آڈیٹوریم میں پیپلز پارٹی کی مقتول رہنما بے نظیر بھٹو کی 15ویں برسی کے موقع پر منعقدہ تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہی۔

اس موقع پر سابق گورنر پنجاب سردار لطیف کھوسہ اور دیگر نمائندے بھی موجود تھے۔

مفاہمت کی سیاست اور مسلم لیگ (ن) پر غیر معمولی انحصار پی پی پی کو نقصان پہنچائے گا۔ وہ دن آئے گا جب مسلم لیگ ن اپنے اصل رنگ دکھائے گی۔

ہم کہتے ہیں کہ پنجاب کی سیاست کی بقا کے لیے ایک آنکھ کھلی رکھنی چاہیے۔ اگر ہم غافل رہے تو ن لیگ پنجاب میں پیپلز پارٹی کو ختم کر دے گی۔

پی پی پی رہنما نے کہا کہ مسلم لیگ (ن) پر غیر معمولی انحصار پی پی پی کو "پنجاب میں بی، سی یا یہاں تک کہ ڈی کلاس پارٹی” بنا دے گا۔

یہ بھی پڑھیں: ارشد کا قتل ’پلان کا حصہ‘، احسن کا الزام

احسن نے کہا کہ پارٹی کو احتیاط سے آگے بڑھنے کی ضرورت ہے کیونکہ مسلم لیگ ن پنجاب میں پیپلز پارٹی کی سیاست کو نقصان پہنچا رہی ہے۔

انہوں نے کہا کہ بے نظیر بھٹو نے کبھی بھی مظلومیت کی سیاست نہیں کی، حالانکہ اس وقت کی اسٹیبلشمنٹ ان کی حکومت کے خلاف تھی۔

مجھے یاد ہے جب میاں نواز شریف نے اپنی تقریروں میں بے نظیر بھٹو کو سیکیورٹی رسک قرار دیا تھا۔

تاہم انہوں نے اس تاثر کو زائل کر دیا کہ وہ پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) میں شامل ہو رہے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ ان کے خلاف سازشیں کرنے والے کامیاب نہیں ہوں گے۔ انہوں نے کہا کہ پیپلز پارٹی مجھے نکال سکتی ہے لیکن پیپلز پارٹی مجھ سے نہیں نکال سکتی۔


ِ
#مسلم #لیگ #پر #زیادہ #بھروسہ #کرنے #سے #پیپلز #پارٹی #پنجاب #کھو #دے #گی

(شہ سرخی کے علاوہ، اس کہانی کو مری نیوز کے عملے نے ایڈٹ نہیں کیا ہے اور یہ خبر ایک فیڈ سے شائع کیا گیا ہے۔)