مرے کی برطانیہ کی ڈیوس کپ ٹیم میں واپسی

گلاسگو:

لان ٹینس ایسوسی ایشن (ایل ٹی اے) نے پیر کو کہا کہ تین بار کے گرینڈ سلیم چیمپئن اینڈی مرے کو ستمبر کے وسط میں ڈیوس کپ فائنلز کے گروپ مرحلے کے لیے برطانیہ کی ٹیم میں شامل کیا گیا ہے۔

برطانوی ٹیم مرے، عالمی نمبر 11 کیمرون نوری، ڈین ایونز اور جو سیلسبری پر مشتمل ہوگی، بعد میں اسکواڈ میں پانچویں کھلاڑی کو شامل کیا جائے گا۔

ٹورنامنٹ کے گروپ ڈی میں برطانیہ کا مقابلہ امریکہ، قازقستان اور ہالینڈ سے ہوگا، میچ 13 سے 18 ستمبر تک گلاسگو کے ایمریٹس ایرینا میں کھیلے جائیں گے۔ مرے، جنہوں نے 2015 میں برطانیہ کو 79 سال تک اپنے پہلے ڈیوس کپ ٹائٹل پر برتری دلائی، آخری بار 2019 میں اس مقابلے میں کھیلے تھے جب انہوں نے ڈچ مین ٹیلن گریکسپور کو شکست دی تھی۔

35 سالہ نوجوان حالیہ ہفتوں میں کینیڈین ماسٹرز اور سٹی اوپن میں اپنے ابتدائی میچ ہار چکے ہیں اور گزشتہ ماہ ومبلڈن کے دوسرے راؤنڈ میں شکست کھا چکے ہیں، لیکن جون میں سٹٹگارٹ میں اے ٹی پی 250 ایونٹ میں رنر اپ رہے۔

"میرے کیریئر کے کچھ بہترین لمحات ڈیوس کپ میں اپنے ملک کی نمائندگی کرتے ہوئے آئے ہیں، اس لیے دوبارہ ٹیم کا حصہ بننا بہت معنی رکھتا ہے،” مرے نے کہا، جو پیر کو بعد میں سنسناٹی اوپن میں اسٹین واورینکا کا مقابلہ کریں گے۔

"ظاہر ہے کہ یہ دلچسپ ہے کہ مقابلہ گلاسگو میں واپس آ رہا ہے، ہمارے پاس ماضی میں کچھ شاندار نتائج آئے ہیں، اور یہ ہمارے لیے اور بھی تاریخ رقم کرنے کا ایک اور موقع ہے۔

"ہمارے پاس ایک مضبوط ٹیم ہے اور ہم شائقین کو جیت دلانے اور فائنل میں اپنی جگہ بنانے کے لیے ہر ممکن مدد کریں گے۔”

ڈیوس کپ کے گروپ مرحلے سے ٹاپ آٹھ ٹیمیں ناک آؤٹ میں جائیں گی، جو مردوں کے ٹینس کیلنڈر پر سیزن کے اختتامی ایونٹ کے طور پر کام کرے گی اور یہ ملاگا میں 21 نومبر سے 27 نومبر کے درمیان منعقد ہوگی۔


ِ
#مرے #کی #برطانیہ #کی #ڈیوس #کپ #ٹیم #میں #واپسی

اس خبر کو درجہ ذیل لنک سے حاصل کیا گیا ہے
(https://tribune.com.pk/story/2371238/murray-returns-to-britains-davis-cup-squad)

جواب دیں