مانے بائرن کے آغاز سے ‘حیران نہیں’

برلن:

بائرن میونخ کے فارورڈ ساڈیو مانے نے کہا کہ وہ سیزن میں اپنی ٹیم کے ریکارڈ توڑ آغاز سے حیران نہیں ہیں، جس کا سہرا مینیجر جولین ناگلسمین کے شدید تربیتی سیشن اور حکمت عملی پر ہے۔

Bayern نے تینوں گیمز جیتے ہیں اور ان کے +14 گول کے فرق کا مطلب ہے کہ انہوں نے بنڈس لیگا کی تاریخ میں اب تک کی بہترین شروعات کی ہے۔ تین چکر لگانے کے بعد وہ میز پر اکیلے بیٹھتے ہیں۔

اتوار کو بوخم کو اپنی طرف سے 7-0 سے شکست دینے میں دو گول کرنے کے بعد بات کرتے ہوئے مانے نے کہا کہ بایرن کی تیاری پچ پر ظاہر ہوئی۔

مانے نے بنڈس لیگا کی ویب سائٹ کو بتایا کہ "یہ ناقابل یقین ہے، لیکن یہ میرے لیے کوئی تعجب کی بات نہیں ہے، جس طرح سے ہم تربیت کرتے ہیں۔”

"یہ اعلیٰ سطح، اعلیٰ شدت ہے… ہم جو کچھ بھی کرتے ہیں، اس کا نتیجہ نکلتا ہے کیونکہ ہم تربیت میں بہت محنت کرتے ہیں۔”

سینیگالی، 30، جس نے لیورپول کے جورجین کلوپ کے تحت چھ سال گزارے، ناگیلس مین کو سائیڈ کے غلبے کا سہرا دیا۔

"ہمارے پاس ایک بہت، بہت اچھا کوچ ہے۔”

"اس کے خیالات ناقابل یقین ہیں۔ دوسری ٹیموں کے لیے ہمارا مقابلہ کرنا بہت مشکل ہے۔”

مانے، جو گرمیوں میں لیورپول سے بائرن میں 32 ملین یورو فیس (£27.4m) کے لیے منتقل ہوا تھا، نے میونخ کے لیے چار مسابقتی مقابلوں میں چار گول کیے ہیں۔

مانے نے پہلے ہاف میں بوخم کے خلاف اور دوسرے ہاف میں پنالٹی کی جگہ سے گول کیا۔ ایسا لگتا ہے کہ اس نے بایرن کے نامزد پینلٹی ٹیکر کے طور پر کردار کو محفوظ کر لیا ہے۔

جبکہ مانے نے لیورپول کے لیے 196 مقابلوں میں 90 گول کیے، ان میں سے کوئی بھی جگہ سے نہیں آیا، مصری ٹیم کے ساتھی مو صلاح ریڈز کے ترجیحی پینلٹی ٹیکر کے ساتھ۔

سینیگال نومبر میں قطر ورلڈ کپ میں نظر آئے گا، مانے نے فروری میں صلاح کی مصر کے خلاف اپنی ٹیم کی شوٹ آؤٹ فتح میں فیصلہ کن پنلٹی ماری تھی۔


ِ
#مانے #بائرن #کے #آغاز #سے #حیران #نہیں

(شہ سرخی کے علاوہ، اس کہانی کو مری نیوز کے عملے نے ایڈٹ نہیں کیا ہے اور یہ خبر ایک فیڈ سے شائع کیا گیا ہے۔)

جواب دیں