مارکیز اس سال دوبارہ ریس میں حصہ لینے کا ارادہ رکھتے ہیں۔

میڈرڈ:

چھ بار موٹو جی پی ورلڈ چیمپیئن مارک مارکیز نے کہا کہ وہ جون میں اپنے بازو کی سرجری کے بعد اس سال ریسنگ میں واپس آنے کی امید رکھتے ہیں، اور اگلے ہفتے اس کی واضح تصویر ہونی چاہیے کہ کیا ممکن ہے۔

مئی کے بعد پہلی بار جمعرات کو پیڈاک پر واپس آنے والے ہسپانوی نے آسٹرین گراں پری میں نامہ نگاروں کو بتایا کہ وہ اس وقت تک انتظار نہیں کریں گے جب تک کہ وہ مکمل فٹنس پر واپس نہیں آ جاتے۔

انہوں نے کہا کہ وہ اپنی جاری صحت یابی کے بارے میں پر امید ہیں، ہر ہفتے اپنے کام کا بوجھ بڑھاتے ہوئے بازو اچھے طریقے سے رد عمل ظاہر کر رہے ہیں۔ "میرا ارادہ اس سال کچھ ریس بنانے کا ہے،” مارکیز نے ایک میڈیا سیشن میں کہا جو بارش اور ہوا نے مہمان نوازی کے یونٹ کو ہلا کر رکھ دیا۔

"اگلے ہفتے میرے پاس جواب ہوگا کہ آیا یہ ممکن ہو گا یا نہیں،” انہوں نے ہسپتال کی جانچ کا حوالہ دیتے ہوئے کہا جو ان کے اگلے اقدامات کا فیصلہ کرے گا۔ "جب میں تیار محسوس کروں گا تو میں واپس آؤں گا کیونکہ 2023 کی تیاری کرنا ضروری ہوگا۔”

مارکیز نے 2020 ہسپانوی گراں پری میں اپنا بازو توڑ دیا تھا اور اس کے بعد سے اس کے تین آپریشن ہو چکے ہیں۔ اس نے مئی میں میوگیلو میں ہونے والے اطالوی گراں پری کے بعد سے کوئی مقابلہ نہیں کیا ہے لیکن اس سیزن میں اب تک کل چھ ریسوں سے محروم ہونے کے باوجود، 14ویں نمبر پر، چیمپئن شپ میں سب سے زیادہ پوزیشن حاصل کرنے والے ہونڈا رائیڈر بنے ہوئے ہیں۔

مارکیز نے کہا کہ اس نے آپریشن کے بعد پہلے چھ ہفتوں تک اپنا بازو نہیں ہلایا۔ "پھر اگلے دو ہفتوں میں میں نے فزیو کے ساتھ اپنے بازو کو حرکت دینا شروع کی۔ پچھلے چار ہفتوں میں میں نے ایلسٹکس کے ساتھ تھوڑا سا کام کرنا شروع کیا۔ اب میں تھوڑا سا وزن بڑھانا شروع کر دیتا ہوں۔ اگر مجھے مزید ایک ہفتہ انتظار کرنا پڑے۔ میں انتظار کروں گا،” اس نے کہا۔

"جب میں 70 یا 80% محسوس کروں گا، جب میں محسوس کروں گا کہ میں MotoGP بائیک کو کم و بیش اچھے طریقے سے چلا سکتا ہوں، میں واپس آؤں گا۔ بحالی کا آخری حصہ، بہترین طریقہ، موٹر سائیکل پر سوار ہونا ہے۔ آپ موٹر سائیکل پر سوار ہونے سے پہلے 100% ہونے کا انتظار نہیں کر سکتے۔”

مارکیز نے اشارہ کیا کہ ہونڈا کو ایک ٹیم کے طور پر ایک مختلف طریقے سے کام کرنے کی ضرورت ہے تاکہ وہ دوبارہ سرفہرست ہو اور اسے یقین ہے کہ وہ ایسا کر سکتے ہیں۔


ِ
#مارکیز #اس #سال #دوبارہ #ریس #میں #حصہ #لینے #کا #ارادہ #رکھتے #ہیں

(شہ سرخی کے علاوہ، اس کہانی کو مری نیوز کے عملے نے ایڈٹ نہیں کیا ہے اور یہ خبر ایک فیڈ سے شائع کیا گیا ہے۔)

جواب دیں