لیورپول ممکنہ دستخطوں پر کام کر رہا ہے۔

لندن:

جورجین کلوپ نے جمعہ کو کہا کہ لیورپول ممکنہ نئے دستخطوں پر "مسلسل کام کر رہا ہے” کیونکہ ریڈز چوٹ کے بحران سے نمٹنے کی کوشش کرتے ہیں جس نے ان کی مایوس کن رن میں حصہ لیا۔

کلوپ پچھلی مدت کے اختتام کے بعد سے ڈارون نونیز، فیبیو کاروالہو اور کیلون رمسے کو لے کر آئے ہیں۔

لیکن لیورپول کو بہت سے زخموں نے ہلا کر رکھ دیا ہے اور اب بھی اس سیزن میں اپنی پہلی پریمیئر لیگ جیتنے کا انتظار کر رہے ہیں۔

یکم ستمبر کو ٹرانسفر ونڈو کے بند ہونے کے ساتھ، مزید بھرتیوں کے لیے وقت ختم ہو رہا ہے۔

کلوپ اب بھی نئے چہروں کی تلاش میں ہیں، بوروسیا ڈورٹمنڈ کے مڈفیلڈر جوڈ بیلنگھم کے ساتھ مرسی سائیڈ کلب سے منسلک افراد میں۔

کلوپ نے نامہ نگاروں کو بتایا، "ہم اس قسم کی چیزوں پر مسلسل کام کر رہے ہیں اور ہم نے پہلے بھی بات کی ہے کہ کبھی کبھی ایسا کیوں نہیں ہوتا ہے۔”

"کبھی کبھی یہ مہنگا ہوتا ہے، کبھی صحیح کھلاڑی نہیں ہوتا، لیکن پھر حالات بدل جاتے ہیں۔ اسے صحیح کھلاڑی ہونے کی ضرورت ہے اور ہم کام کر رہے ہیں۔ کچھ ہو گا یا نہیں، مجھے نہیں معلوم۔”

کلوپ کو توقع نہیں ہے کہ ان کے زخمی ہونے والے کسی کھلاڑی سے ہفتہ کے روز انفیلڈ میں بورن ماؤتھ کے خلاف کھیلے جانے والے میچ میں واپسی ہوگی۔

کرٹس جونز، ابراہیم کوناٹے، جوئل میٹیپ، الیکس آکسلیڈ-چیمبرلین، ڈیوگو جوٹا، تھیاگو الکانٹارا، رمسے اور کاؤمین کیلیہر حال ہی میں سب کو یاد کر چکے ہیں، جبکہ نونیز ابھی بھی معطل ہیں۔

مانچسٹر یونائیٹڈ میں لیورپول کی 2-1 سے شکست نے انہیں ابتدائی لیڈر آرسنل سے سات پوائنٹس پیچھے چھوڑ دیا ہے۔

یہ مایوس کن کارکردگی فولہم اور کرسٹل پیلس کے خلاف غلطیوں سے بھرے ڈراز کے پیچھے آئی۔

کلوپ کو یقین ہے کہ لیورپول کے مسائل حل ہو سکتے ہیں۔

کلپ نے کہا کہ "یونائیٹڈ گیم چلی گئی، ہو گئی اور دھول چٹائی اور اب ہمارے پاس ایک مختلف کھیل ہے۔ یہ ایسی صورتحال نہیں ہے جو میں کرنا چاہتا تھا، لیکن حقیقت میں مجھے بھی یہ پسند ہے۔ یہ ایک چیلنج ہے،” کلوپ نے کہا۔

"یہ وہ آغاز نہیں ہے جو آپ چاہتے ہیں، لیکن آپ کو واپس لڑنا ہوگا اور میں واقعی خوش ہوں کہ اب ہمارے پاس دو بار گھر پر کھیلنے کا موقع ہے۔

"ہم صورتحال کو سمجھتے ہیں۔ مجھے احساس ہے کہ ہمارے لوگ بھی صورتحال کو سمجھتے ہیں، اس لیے میں ایک خاص ماحول بنانے اور ٹیم اور ہجوم کو ایک ساتھ فٹ کرنے کے لیے انتظار نہیں کر سکتا تاکہ چیزیں ہو سکیں۔”

لیورپول کی سست شروعات کا مطلب ہے کہ وہ چیمپئن مانچسٹر سٹی سے بھی پانچ پوائنٹس پیچھے ہیں، لیکن کلوپ اپنی ٹیم کے سست آغاز سے پریشان نہیں ہیں۔

"اگر آپ چاہیں تو آپ فکر کر سکتے ہیں، لیکن یہ بہت زیادہ معنی نہیں رکھتا،” انہوں نے کہا۔

"اس ٹیم نے چار یا پانچ سال تک ناقابل یقین حد تک اعلیٰ سطح پر ڈیلیور کیا۔”


ِ
#لیورپول #ممکنہ #دستخطوں #پر #کام #کر #رہا #ہے

(شہ سرخی کے علاوہ، اس کہانی کو مری نیوز کے عملے نے ایڈٹ نہیں کیا ہے اور یہ خبر ایک فیڈ سے شائع کیا گیا ہے۔)

جواب دیں