لورس، ہرنینڈز فرانس کی انجری کی فہرست میں شامل

پیرس:

فرانسیسی فٹ بال فیڈریشن (ایف ایف ایف) نے پیر کو کہا کہ کپتان ہیوگو لوریس اور محافظ تھیو ہرنینڈز اس ہفتے آسٹریا اور ڈنمارک کے خلاف نیشنز لیگ کے کھیلوں سے پہلے فرانس کی بڑھتی ہوئی چوٹوں کی فہرست میں شامل ہو گئے ہیں۔

نانٹیس کے گول کیپر البان لافونٹ اور آسٹن ولا کے محافظ لوکاس ڈیگن دونوں کو جمعرات کو آسٹریا اور اتوار کو ڈنمارک کے خلاف میچوں کے متبادل کے طور پر بلایا گیا ہے۔

لوریس کو دائیں ران میں چوٹ لگی ہے جبکہ ہرنینڈز کے دائیں حصے میں پھٹا ہوا ایڈکٹر ہے، جس نے عالمی چیمپئنز کو مزید کمزور کر دیا ہے جو چوٹوں کی لہر کا شکار ہیں۔

پال پوگبا کی غیر موجودگی کے علاوہ، گھٹنے کے آپریشن کے بعد صحت یاب ہو رہے ہیں، کوچ ڈیڈیئر ڈیسچیمپس پریسنل کمپیمبے، لوکاس ہرنینڈز، این گولو کانٹے، کنگسلے کومان اور کریم بینزیما کے بغیر ہیں۔

جووینٹس کے مڈفیلڈر ایڈرین رابیوٹ کے پٹھوں میں چوٹ کے ساتھ بدقسمتی جاری رہی، اور اس کے متبادل بوبکر کمارا کو گھٹنے میں تکلیف ہوئی۔

اے سی میلان کے مائیک میگنن سے توقع کی جا رہی ہے کہ وہ 139 نمائشوں کے ساتھ فرانس کے دوسرے سب سے زیادہ کیپڈ کھلاڑی، لوریس کے لیے ڈیپٹائز ہوں گے۔

اینٹراچٹ فرینکفرٹ کے اسٹرائیکر رینڈل کولو میوانی کے ساتھ ساتھ موناکو کے سینٹر بیک بینوئٹ بدیشائل اور ان کے کلب کے ساتھی یوسف فوفانا کے لیے پہلے کال اپس تھے۔


ِ
#لورس #ہرنینڈز #فرانس #کی #انجری #کی #فہرست #میں #شامل

(شہ سرخی کے علاوہ، اس کہانی کو مری نیوز کے عملے نے ایڈٹ نہیں کیا ہے اور یہ خبر ایک فیڈ سے شائع کیا گیا ہے۔)

جواب دیں