فیوری، یوزیک یونیفیکیشن کے مقابلے میں دلچسپی رکھتے ہیں: وارن

لندن:

برطانیہ کے پروموٹر فرینک وارن نے پیر کے روز کہا کہ اولیکسینڈر یوسک اور ٹائسن فیوری دونوں ہیوی ویٹ یونیفکیشن کے ممکنہ مقابلے میں دلچسپی رکھتے ہیں۔

Usyk نے اپنے WBA، WBO، IBF اور IBO ہیوی ویٹ ٹائٹلز کو ہفتے کے روز انتھونی جوشوا کے خلاف ایک الگ فیصلے کے ساتھ برقرار رکھا، اس سے پہلے کہ WBC ہیوی ویٹ چیمپئن فیوری کو لڑائی کے بعد کے انٹرویو میں بلایا جائے۔

فیوری نے خود کو ریٹائرمنٹ کا اعلان کر دیا ہے، لیکن میچ کے فوراً بعد سوشل میڈیا پر ایک پوسٹ میں کہا کہ وہ "رہنے کے لیے یہاں ہیں”۔

وارن نے پیر کو بی بی سی سے بات کرتے ہوئے کہا، ’’وہ اور اُسیک کے درمیان واقعی اچھی لڑائی ہوگی۔

"یہ ایک لڑائی ہے جو میرے خیال میں کی جائے گی کیونکہ دونوں ٹیمیں ایسا ہوتا دیکھنا چاہیں گی۔”

Usyk نے لڑائی کے بعد کہا کہ یہ واحد لڑائی ہے جس میں وہ دلچسپی رکھتا ہے، اور یہ یقینی طور پر ٹائسن کے ساتھ بھی ایسا ہی معاملہ ہے۔ یہ صرف اس بات کا ہے کہ یہ سب سے زیادہ آمدنی کہاں سے پیدا کرے گا کیونکہ یہ ایک منفرد لڑائی ہے، ایک تاریخی لڑائی ہے۔

"خدا جانے یہ پہلی بار ہوا ہے کہ چار بیلٹ کتنی دیر تک لائن پر ہیں۔ دونوں فائٹرز ناقابل شکست ہیں۔ باکسنگ کی پوری دنیا اس فائٹ کے سحر میں مبتلا ہو جائے گی۔”

وارن نے مزید کہا کہ مستقبل میں فیوری اور جوشوا کے درمیان تمام برطانوی شو ڈاون ہو سکتا ہے، لیکن کہا کہ جوشوا کو اسے انجام دینے کے لیے جیتنے والے طریقوں کی طرف لوٹنا ہو گا۔

وارن نے کہا، "اگر AJ اپنی بیلٹ کے نیچے دو جیت حاصل کرنے میں کامیاب ہو جاتا ہے – اور مجھے یقین ہے کہ ٹائسن Usyk کو ہرا دے گا – یہ ایک لڑائی ہو سکتی ہے،” وارن نے کہا۔

"لیکن اے جے کو خود کو دوبارہ قائم کرنا ہوگا اس سے پہلے کہ آپ اس طرح کی لڑائیوں کے بارے میں سوچ بھی سکیں۔”


ِ
#فیوری #یوزیک #یونیفیکیشن #کے #مقابلے #میں #دلچسپی #رکھتے #ہیں #وارن

(شہ سرخی کے علاوہ، اس کہانی کو مری نیوز کے عملے نے ایڈٹ نہیں کیا ہے اور یہ خبر ایک فیڈ سے شائع کیا گیا ہے۔)

جواب دیں