فیفا نے بھارتی فٹ بال فیڈریشن کو معطل کر دیا۔

نئی دہلی:

فٹ بال کی عالمی گورننگ باڈی کے ایک اعلان کے مطابق فیفا نے آل انڈیا فٹ بال فیڈریشن (اے آئی ایف ایف) کو "تیسرے فریقوں کے غیر ضروری اثر و رسوخ” کی وجہ سے فوری طور پر معطل کر دیا ہے۔

فیفا نے حال ہی میں ہندوستان کی فٹ بال ایسوسی ایشن کو متنبہ کیا تھا کہ اسے پابندی کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے اور اکتوبر میں انڈر 17 ویمنز ورلڈ کپ کی میزبانی کا حق بھی چھین لیا جا سکتا ہے کیونکہ اس سے پہلے طے شدہ روڈ میپ سے "انحراف” کیا گیا تھا جس کا مقصد گورننس کے مسائل کو حل کرنا تھا۔

"فیفا کونسل کے بیورو نے متفقہ طور پر تیسرے فریقوں کے غیر ضروری اثر و رسوخ کی وجہ سے آل انڈیا فٹ بال فیڈریشن (اے آئی ایف ایف) کو فوری طور پر معطل کرنے کا فیصلہ کیا ہے، جو فیفا کے قوانین کی سنگین خلاف ورزی ہے،” فیفا کے ایک بیان میں منگل کو کہا گیا۔

مزید پڑھیں: فیفا نے قطر کے لیے ورلڈ کپ کو ایک دن آگے بڑھایا

اس نے کہا کہ معطلی کو ہٹا دیا جائے گا "ایک بار جب AIFF ایگزیکٹو کمیٹی کے اختیارات کو قبول کرنے کے لئے منتظمین کی ایک کمیٹی قائم کرنے کا حکم منسوخ کر دیا گیا اور AIFF انتظامیہ AIFF کے روزمرہ کے معاملات پر مکمل کنٹرول حاصل کر لے گی۔”

اے آئی ایف ایف کے انتخابات دسمبر 2020 تک ہونے تھے۔ تاہم اس کے آئین کو حتمی شکل دینے میں تعطل کی وجہ سے ان میں تاخیر ہوئی۔

ہندوستان کی سپریم کورٹ نے مئی میں AIFF کو ختم کر دیا اور کھیل کو چلانے، AIFF کے آئین میں ترمیم کرنے اور 18 ماہ سے زیر التواء انتخابات کرانے کے لیے ایک تین رکنی کمیٹی مقرر کی۔

فیفا کے قوانین کے مطابق، اراکین کو آزادانہ طور پر معاملات کا انتظام کرنا چاہیے اور اس بات کو یقینی بنانا چاہیے کہ اس کے اپنے معاملات "تیسرے فریقوں سے متاثر نہ ہوں۔”

یہ بھی پڑھیں: پاکستانیوں کو فیفا کپ کی نوکریوں سے محرومی کا خطرہ

سپریم کورٹ نے حال ہی میں حکم دیا ہے کہ اے آئی ایف ایف کی ایگزیکٹو کمیٹی کے انتخابات 28 اگست کو کرائے جائیں۔

فیفا نے یہ بھی کہا کہ ہندوستان اس سال اکتوبر میں انڈر 17 خواتین ورلڈ کپ کی میزبانی نہیں کر سکے گا۔

"معطلی کا مطلب ہے کہ فیفا انڈر 17 ویمنز ورلڈ کپ 2022™، جو کہ 11-30 اکتوبر 2022 کو ہندوستان میں ہونا ہے، فی الحال منصوبہ بندی کے مطابق ہندوستان میں منعقد نہیں ہو سکتا،” اس نے کہا۔ "فیفا ٹورنامنٹ کے حوالے سے اگلے اقدامات کا جائزہ لے رہا ہے اور اگر اور جب ضروری ہوا تو معاملہ کونسل کے بیورو کو بھیجے گا۔”

عالمی ادارہ نے یہ بھی کہا کہ وہ ہندوستان میں نوجوانوں کے امور اور کھیل کی وزارت کے ساتھ مسلسل تعمیری رابطے میں ہے اور "امید ہے کہ اس کیس کا مثبت نتیجہ اب بھی نکل سکتا ہے۔”


ِ
#فیفا #نے #بھارتی #فٹ #بال #فیڈریشن #کو #معطل #کر #دیا

اس خبر کو درجہ ذیل لنک سے حاصل کیا گیا ہے
(https://tribune.com.pk/story/2371468/fifa-suspends-indian-football-federation-over-influence-from-third-parties)

جواب دیں