فیفا نے بھارتی فٹ بال فیڈریشن کو معطل کر دیا۔

نئی دہلی:

فیفا نے ہندوستانی فٹ بال فیڈریشن کو معطل کر دیا ہے جس کا مطلب ہے کہ ملک فی الحال اکتوبر میں انڈر 17 خواتین کے ورلڈ کپ کی میزبانی نہیں کر سکے گا۔

فٹ بال کی عالمی گورننگ باڈی نے کہا کہ اس کی کونسل نے متفقہ طور پر آل انڈیا فٹ بال فیڈریشن کو معطل کرنے کا فیصلہ کیا ہے "تیسرے فریقوں کے غیر ضروری اثر و رسوخ کی وجہ سے، جو فیفا کے قوانین کی سنگین خلاف ورزی ہے”۔

فیفا کے قوانین کے مطابق فیڈریشنز کو قانونی اور سیاسی مداخلت سے پاک ہونا چاہیے۔

سابق سربراہ پرفل پٹیل نئے انتخابات کے بغیر اپنی میعاد سے زیادہ عہدے پر رہنے کے بعد AIFF بد نظمی کا شکار ہے اور منتظمین کے ذریعہ چلایا جا رہا ہے، جسے عدالتوں نے غلط قرار دیا۔

نئے انتخابات 28 اگست کو ہونے ہیں اور بھارت کی سپریم کورٹ کی جانب سے منتظمین کی تیار کردہ ٹائم لائن کی منظوری کے بعد رائے شماری کا عمل گزشتہ ہفتے شروع ہوا۔

ہندوستان 11-30 اکتوبر کو انڈر 17 ٹورنامنٹ کی میزبانی کرنے والا ہے لیکن فیفا نے پیر کو کہا کہ معطلی کی وجہ سے یہ "فی الحال منصوبہ بندی کے مطابق ہندوستان میں نہیں ہو سکتا”۔

فیفا نے کہا کہ وہ ہندوستان میں نوجوانوں کے امور اور کھیل کی وزارت کے ساتھ مسلسل تعمیری رابطے میں ہے اور امید ہے کہ اس کیس کا مثبت نتیجہ اب بھی نکل سکتا ہے۔

ہندوستانی مردوں اور خواتین کی قومی ٹیمیں بھی معطلی کے دوران جونیئر یا سینئر بین الاقوامی کھیل نہیں کھیل سکتیں۔

مردوں کے سابق کپتان بائیچنگ بھوٹیا نے معطلی کو "بہت سخت” قرار دیا۔

انہوں نے ہندوستانی اسپورٹس نیوز آؤٹ لیٹ اسپورٹس اسٹار کو بتایا، "اسی وقت میں مجھے لگتا ہے کہ یہ ہمارے نظام کو درست کرنے کا ایک بہترین موقع ہے۔”

"اور بہت اہم ہے کہ تمام اسٹیک ہولڈرز – فیڈریشنز، ریاستی انجمنیں، وزارت کھیل – نظام کو درست کرنے کے لیے اکٹھے ہوں اور ہر کوئی کھیل کی بہتری کے لیے کام کرے۔”

ہندوستانی کپتان سنیل چھتری نے حال ہی میں اپنے کھلاڑیوں کو مشورہ دیا تھا کہ فیفا کی پابندی کے خطرے پر "زیادہ توجہ نہ دیں” کیونکہ صورتحال ان کے قابو سے باہر ہے۔

فیفا نے کہا، "ایک بار جب AIFF ایگزیکٹو کمیٹی کے اختیارات کو منسوخ کرنے اور AIFF انتظامیہ AIFF کے روزمرہ کے معاملات پر مکمل کنٹرول حاصل کرنے کے لیے منتظمین کی ایک کمیٹی قائم کرنے کے حکم کے بعد معطلی ہٹا دی جائے گی۔”


ِ
#فیفا #نے #بھارتی #فٹ #بال #فیڈریشن #کو #معطل #کر #دیا

اس خبر کو درجہ ذیل لنک سے حاصل کیا گیا ہے
(https://tribune.com.pk/story/2371456/fifa-suspends-indian-football-federation)

جواب دیں