فیصل ایدھی کا کہنا ہے کہ سیلاب سے نجات کے لیے نواب شاہ اہم مقام ہے۔

کراچی:

سندھ کی وزیر صحت اور بارش کی ایمرجنسی فوکل پرسن ڈاکٹر عذرا فضل پیچوہو نے اتوار کو نوابشاہ میں زرداری ہاؤس میں فیصل ایدھی کے ساتھ ایک اجلاس کی صدارت کرتے ہوئے کہا کہ محکمہ صحت سندھ نے بے گھر ہونے والے لوگوں کی سہولت کے لیے آفت زدہ اضلاع میں کیمپ لگائے ہیں۔

فیصل ایدھی نے کہا کہ نواب شاہ کو سندھ کے تمام اضلاع کے متاثرین کی مدد کے لیے ایک اہم مقام بنایا گیا ہے۔

وزیر نے ایدھی فاؤنڈیشن کی کاوشوں کو سراہا جو سندھ کے بالخصوص شہید بینظیر آباد، خیرپور، دادو، نوشہرو فیروز اور پنجاب کے راجن پور میں بارش اور سیلاب سے متاثرہ افراد کو راشن فراہم کر رہی ہے۔ انہوں نے مزید کہا کہ لاڑکانہ، قمبر، سانگھڑ، مٹیاری اور میرپورخاص کے متاثرین میں بھی راشن تقسیم کیا جائے گا۔

فیصل ایدھی نے اعلان کیا کہ حالیہ بارشوں اور سیلاب کو ایک "عظیم آفت” ہے جس نے ہزاروں متاثرہ خاندانوں کو اپنے آبائی گاؤں سے نقل مکانی پر مجبور کر دیا ہے۔ ان خاندانوں کو فوری طور پر خوراک اور رہائش کی ضرورت ہے، انہوں نے کہا اور مخیر حضرات سے اپیل کی کہ وہ آگے بڑھیں اور ضرورت مند انسانیت کی مدد کریں۔

وزیر کے مطابق، محکمہ صحت سندھ نے بے گھر ہونے والے لوگوں کی سہولت کے لیے آفت زدہ اضلاع میں کیمپ لگائے ہیں۔

تمام ڈسٹرکٹ ہیلتھ آفیسرز (DHOs) اور ڈپٹی کمشنرز (DCs) نے راحت اور طبی امداد پہنچانے کے لیے اپنی کوششوں کو مربوط کیا ہے۔

ان لوگوں کو جو مون سون کے سیلاب سے متاثر ہوئے ہیں، حکام نے اتوار کو کہا۔

اسکولوں کی عمارتوں میں بہت سے ہیلتھ کیمپ لگائے گئے ہیں، اس کے علاوہ موبائل ہیلتھ کیمپ ان علاقوں تک پہنچ رہے ہیں جہاں سیلاب کی وجہ سے کمیونٹیز منقطع ہیں۔

ہیلتھ کیمپوں میں مچھروں اور ویکٹر سے پیدا ہونے والی بیماریوں سے بچاؤ کے لیے ضروری ادویات، ویکسین، زچگی اور امراض نسواں کی خدمات، ڈینگی، اسہال، گیسٹرو اور ہیضے کے علاج، غذائی سپلیمنٹس اور فوگنگ اور فیومیگیشن کی خدمات فراہم کی جا رہی ہیں۔


ِ
#فیصل #ایدھی #کا #کہنا #ہے #کہ #سیلاب #سے #نجات #کے #لیے #نواب #شاہ #اہم #مقام #ہے

(شہ سرخی کے علاوہ، اس کہانی کو مری نیوز کے عملے نے ایڈٹ نہیں کیا ہے اور یہ خبر ایک فیڈ سے شائع کیا گیا ہے۔)

جواب دیں