فرگوسن، وینگر کو ہال آف فیم میں شامل کیا گیا۔

لندن:

مانچسٹر یونائیٹڈ کے سابق مینیجر الیکس فرگوسن اور سابق آرسنل باس آرسین وینگر بدھ کو پریمیئر لیگ ہال آف فیم میں شامل ہونے والے پہلے مینیجر بن گئے۔

ان دونوں افراد نے 1990 کی دہائی میں شروع ہونے والی شدید دشمنی کے دوران ایک دوسرے کے ساتھ مقابلہ کیا اور ان کے درمیان 16 انگلش ٹاپ فلائٹ ٹائٹل جیتے۔

فرگوسن، 81، پریمیئر لیگ کی تاریخ کے سب سے کامیاب مینیجر ہیں، جنہوں نے مانچسٹر یونائیٹڈ کو 13 ٹائٹل جیتنے میں رہنمائی کی، جبکہ وینگر نے آرسنل کے ساتھ تین بار مقابلہ جیتا، جس میں 2003/04 کے سیزن میں ناقابل شکست رہنا بھی شامل ہے۔

فرگوسن، جنہوں نے 26 سال سے زائد عرصے تک یونائیٹڈ کو سنبھالا، 1992/93 میں 1967 کے بعد ریڈ ڈیولز کی پہلی لیگ کی کامیابی کے لیے پریمیئر لیگ کا افتتاحی ٹائٹل جیتا تھا۔

فرگوسن کے زیر انتظام چھ کھلاڑیوں کو پہلے ہی پریمیئر لیگ ہال آف فیم میں شامل کیا جا چکا ہے – ڈیوڈ بیکہم، ایرک کینٹونا، رائے کین، وین رونی، پیٹر شمیچل اور پال شولز۔

2013 میں اپنا 13 واں ٹائٹل جیتنے کے بعد ریٹائر ہونے والے فرگوسن نے کہا، "یہ ایک اعزاز کی بات ہے جب آپ کو اس طرح کی پہچان ملتی ہے۔”

"تاہم، یہ صرف ایک شخص کے طور پر میرے بارے میں نہیں ہے۔ یہ مانچسٹر یونائیٹڈ میں ملازمت اور ہمارے پاس کئی سالوں سے موجود بانڈ کے بارے میں ہے، اس لیے مجھے کلب، عملے اور اپنے کھلاڑیوں کے لیے بھی فخر ہے۔”

وینگر 1996 میں پریمیئر لیگ کے پہلے غیر ملکی مینیجرز میں سے ایک کے طور پر آرسنل پہنچے، 2018 تک کلب میں رہے۔

فرانسیسی نے ایک انقلابی فٹ بال فلسفہ نافذ کیا، جس سے انگریزی کھیل میں غذائیت اور کھیلوں کی سائنس پر توجہ دی گئی۔

وہ دلکش، حملہ آور فٹ بال کھیلنے کے لیے پرعزم تھا، 1997/98 میں ٹائٹل جیت کر کلب کے ساتھ اس کا پہلا مکمل سیزن تھا۔

وینگر نے ایک زبردست منتقلی کی حکمت عملی کی نگرانی کی، بشمول ٹیلنٹ کے لیے بیرون ملک اسکاؤٹنگ – ساتھی ہال آف فیم ممبر تھیری ہنری اور پیٹرک ویرا ان کے دو اہم کھلاڑی تھے۔

73 سالہ، جو فی الحال فیفا کے فٹ بال ڈویلپمنٹ چیف ہیں، نے کہا، "سر ایلکس کے ساتھ اس کا اشتراک کرنا میرے لیے بہت بڑا اعزاز ہے۔”

"یہ دو باکسرز کی طرح ہے – آپ پاگلوں کی طرح لڑتے ہیں اور ایک ساتھ فاصلہ طے کرتے ہیں۔ دن کے اختتام پر، آپ کو عزت ملے گی اور یہ اس سے ملنے، شراب کی ایک اچھی بوتل اور ہماری پرانی لڑائیوں کی یادیں بانٹنے کا بہترین موقع ہوگا۔ "

پریمیئر لیگ کے چیف ایگزیکٹو رچرڈ ماسٹرز نے کہا کہ دونوں مینیجرز اپنے کلبوں میں "کامیابی کی بے مثال سطح” لائے۔


ِ
#فرگوسن #وینگر #کو #ہال #آف #فیم #میں #شامل #کیا #گیا

(شہ سرخی کے علاوہ، اس کہانی کو مری نیوز کے عملے نے ایڈٹ نہیں کیا ہے اور یہ خبر ایک فیڈ سے شائع کیا گیا ہے۔)