غیر قانونی نرسنگ سکولوں کے خلاف کریک ڈاؤن کا امکان

اسلام آباد:

پاکستان نرسنگ کونسل نے ملک بھر کے تمام غیر قانونی نرسنگ سکولز اور کالجز بند کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔

نرسوں کی رجسٹریشن اور لائسنس کی تجدید کے زیر التوا کیسز کو ہنگامی بنیادوں پر حل کرنے کا بھی فیصلہ کیا گیا ہے۔

پاکستان نرسنگ کونسل کی صدر ڈاکٹر شازیہ صوبیہ سومرو نے میڈیا کو بریفنگ دیتے ہوئے کہا کہ مستقبل میں نرسوں کی آن لائن رجسٹریشن کو یقینی بنایا جائے گا۔ انہوں نے کہا کہ پاکستان نرسنگ کونسل کے معیار پر پورا نہ اترنے والے نرسنگ سکولوں اور کالجوں کے خلاف کارروائی کی جائے گی۔

ڈاکٹر شازیہ نے کہا کہ رجسٹریشن کارڈ نرسوں کو گھر پر پہنچائے جائیں گے تاکہ انہیں حاصل کرنے کے لیے اسلام آباد نہ جانا پڑے۔ انہوں نے کہا کہ زیر التواء رجسٹریشن اور نرسوں کے لائسنسوں کی تجدید کو تیز کیا جائے گا۔

پاکستان نرسنگ کونسل کے صدر نے کہا کہ گزشتہ حکومت نے من مانی سے کام کروانے کے لیے آرڈیننس جاری کیے تھے۔

انہوں نے کہا کہ نرسنگ بورڈ کو مضبوط کیا جائے گا اور الیکشن سے قبل ایک ٹاسک مقرر کیا گیا ہے۔ انہوں نے کہا کہ نرسنگ کونسل کے خلاف بہت زیادہ شکایات ہیں اور جو لوگ غیر قانونی کام میں ملوث ہیں انہیں سزا دی جائے گی۔ انہوں نے کہا کہ پاکستان نرسنگ کونسل میں موجود کالی بھیڑوں کا خاتمہ کیا جائے گا۔

پاکستان نرسنگ کونسل کے نائب صدر فرید اللہ شاہ نے کہا کہ نرسنگ کالجز کی رجسٹریشن کی منظوری مل گئی ہے۔ انہوں نے کہا کہ انسپکٹر معائنہ کے دوران موقع پر ہی اس معاملے کا فیصلہ کریں گے۔

نرسنگ کونسل کے صدر کے طور پر پارلیمنٹرینز کے انتخاب پر فرید اللہ شاہ نے کہا کہ صدر کا انتخاب پارلیمنٹرینز میں سے ہونا چاہیے۔ انہوں نے کہا کہ انتظامی عہدے پر پارلیمانی سیکرٹری کے انتخاب سے پاکستان نرسنگ کونسل کو درپیش مسائل کے حل میں مدد ملے گی۔

پاکستان نرسنگ کونسل کی رجسٹرار فوزیہ مشتاق نے کہا کہ درخواست گزاروں کی جانب سے نامکمل دستاویزات جمع کرانے کی وجہ سے متعدد مقدمات زیر التوا ہیں۔

ایکسپریس ٹریبیون میں 23 ستمبر کو شائع ہوا۔rd، 2022۔


ِ
#غیر #قانونی #نرسنگ #سکولوں #کے #خلاف #کریک #ڈاؤن #کا #امکان

(شہ سرخی کے علاوہ، اس کہانی کو مری نیوز کے عملے نے ایڈٹ نہیں کیا ہے اور یہ خبر ایک فیڈ سے شائع کیا گیا ہے۔)

جواب دیں