عراقی فٹبال باڈی نے گلف کپ کے ٹکٹوں کی فروخت کا آغاز کر دیا۔

بغداد:

عراق کی فٹ بال فیڈریشن نے ہفتے کے روز 25 ویں خلیجی کپ کے لیے ٹکٹوں کی فروخت کا آغاز کیا، یہ پہلا علاقائی فٹ بال مقابلہ ہے جس کی میزبانی ملک 40 سال سے زائد عرصے سے کر رہا ہے۔

اس کپ میں میزبانوں کے ساتھ ساتھ سعودی عرب، کویت، قطر، یمن، بحرین، عمان اور متحدہ عرب امارات بھی شامل ہیں۔ یہ عراق کے جنوبی شہر بصرہ میں 6 سے 19 جنوری تک منعقد ہوگا۔

اس تقریب کی میزبانی عراق کے لیے ایک بڑا چیلنج ہے، جس نے کئی دہائیوں سے تنازعات اور اتھل پتھل کا سامنا کیا ہے، اور جس کی سلامتی کی صورتحال بدستور نازک ہے۔

عراق کی فٹ بال فیڈریشن کے سربراہ عدنان دیرجال نے ہفتے کے روز بصرہ میں ایک پریس کانفرنس میں کہا، "آج ہم خلیج 25 کے ٹکٹوں کی فروخت شروع کر رہے ہیں۔”

فیڈریشن نے اپنے فیس بک پیج پر ٹکٹنگ ویب سائٹ کا لنک شیئر کیا، جس کی قیمتیں $10-$30 تک ہیں۔

اس ماہ کے شروع میں، عراقی حکام نے اعلان کیا تھا کہ وہ مقابلے کے لیے عراق میں داخل ہونے والے شائقین کے لیے ویزا فیس ختم کر رہے ہیں۔

اس اقدام کا مقصد پورے خلیجی خطے، خاص طور پر کویت سے فٹ بال کے شائقین کو راغب کرنا ہے، جس کی عراق کے ساتھ سرحد بصرہ سے 50 کلومیٹر (30 میل) سے بھی کم کے فاصلے پر واقع ہے۔

شہر کے ایک اسٹیڈیم کی گنجائش 65,000 ہے جب کہ دوسرے میں 30,000 شائقین بیٹھ سکتے ہیں اور اس کا افتتاح پیر کو عراق اور کویت کے دو مقامی کلبوں کے درمیان دوستانہ میچ سے ہوگا۔

فٹ بال کی گورننگ باڈی فیفا نے اس سال کے شروع میں عراق میں بین الاقوامی مقابلوں پر سے پابندی ہٹا دی تھی جو سکیورٹی خدشات کی وجہ سے برسوں سے عائد تھی۔

فیفا نے اس وقت کہا کہ جنوری میں، بغداد کے کھچا کھچ بھرے المدینہ اسٹیڈیم نے عراقی ٹیم اور یوگنڈا کے درمیان دوستانہ میچ کا انعقاد کیا، جو 2013 کے بعد دارالحکومت میں پہلا بین الاقوامی میچ تھا۔

عراق نے پہلی بار 1979 میں بغداد میں گلف کپ کی میزبانی کی، جب اس نے ٹورنامنٹ بھی جیتا تھا۔ ملک میں کپ کے 2014 ایڈیشن کا انعقاد ہونا تھا لیکن اس کے بجائے اسے سعودی عرب منتقل کر دیا گیا۔


ِ
#عراقی #فٹبال #باڈی #نے #گلف #کپ #کے #ٹکٹوں #کی #فروخت #کا #آغاز #کر #دیا

(شہ سرخی کے علاوہ، اس کہانی کو مری نیوز کے عملے نے ایڈٹ نہیں کیا ہے اور یہ خبر ایک فیڈ سے شائع کیا گیا ہے۔)