شیفیلڈ کو فروغ دینے کی امیدیں

لندن:

شیفیلڈ یونائیٹڈ نے ہفتہ کے روز چیمپیئن شپ کے جدوجہد کرنے والے کارڈف کو 4-1 سے شکست دے کر پریمیئر لیگ میں خودکار ترقی کی امیدوں کو بڑھا دیا۔

سوری کابا کی پنالٹی نے کارڈف کو سامنے رکھ دیا تھا لیکن جیمز میکٹی نے وقفے سے پہلے ہی برابر کر دیا۔

بلیڈز نے دوسرے ہاف میں جیک رابنسن، الیمان ندائے اور سیاران کلارک کے گولوں کے ذریعے واضح کر دیا کہ کارڈف کو ریلیگیشن کی لڑائی میں الجھا دیا۔

پال ہیکنگ باٹم کی شیفیلڈ یونائیٹڈ تیسرے نمبر پر رہنے والے لوٹن سے پانچ پوائنٹس پیچھے ہے، جو رودرہم میں 2-0 سے فاتح تھے، اس نے اپنی ناقابل شکست دوڑ کو 10 گیمز تک بڑھا دیا۔

ہیکنگ باٹم نے کہا، "حقیقت یہ ہے کہ ہم نے پیچھے جانے کے بعد 4-1 سے جیت لیا، گروپ کے بارے میں بہت کچھ ظاہر کرتا ہے۔” "حالیہ ہفتوں میں یہ پہلی بار نہیں ہے۔

"یہ اس بارے میں بہت کچھ کہتا ہے کہ ہم کیا کرنے کی کوشش کر رہے ہیں۔ ہمارا پیغام ایک ہی رہا ہے اس سے قطع نظر کہ بیرونی بیانیہ کیا ہے۔”

کارلٹن مورس نے ہاف ٹائم کے اسٹروک پر لوٹن کے لیے ڈیڈ لاک کو توڑ دیا اس سے پہلے کہ کاولی ووڈرو دوبارہ شروع ہونے کے فوراً بعد پنالٹی بچانے کے بعد ریباؤنڈ میں واپس لوٹے۔

لیڈرز برنلے نے پچھلے ہفتے ٹاپ فلائٹ پر واپس فوری پروموشن حاصل کر لی تھی، لیکن انہیں مینجر لیس ریڈنگ کے ذریعے گول کے بغیر ڈرا کر دیا گیا، جس سے ریلیگیشن زون سے باہر نکلنے کے لیے ان کی بولی بڑھ جاتی ہے۔

مل وال نے پریسٹن کے خلاف 2-0 کی فتح کے ساتھ پلے آف پش کو برقرار رکھا۔

ٹام بریڈشا کے ہیڈر نے میزبانوں کو سامنے رکھ دیا اس سے پہلے کہ زیان فلیمنگ کے عمدہ فنش نے پوائنٹس کو یقینی بنایا۔

کوونٹری QPR میں 3-0 کی آرام دہ جیت کے ساتھ عارضی طور پر چھٹے نمبر پر چلا گیا، جہاں وکٹر گیوکرس نے گسٹاوو ہیمر کی ہڑتال کے دونوں طرف سے دو گول کیے تھے۔

لیکن بلیک برن نے انہیں چھلانگ لگا دی، شام کے کک آف میں ہل کے خلاف بغیر کسی گول کے ڈرا کے بعد پلے آف پوزیشنوں پر واپس آ گئے۔

ریلیگیشن کے جنگجو بلیک پول نے نیچے کی طرف سے ویگن کے خلاف 1-0 کی جیت کے ساتھ حفاظت کے چار پوائنٹس کے اندر منتقل کیا جب کہ ہڈرز فیلڈ ریلیگیشن جنگ میں مضبوطی سے برقرار ہے، سوانسی میں 1-0 سے ہارنے کے بعد نیچے تین سے صرف ایک پوائنٹ صاف ہے۔

اسٹوک میں ویسٹ بروم کی 2-1 سے جیت میں جےسن مولمبی نے دو بار گول کیا۔

سنڈرلینڈ نے برمنگھم کو 2-1 سے شکست دی جبکہ واٹفورڈ نے برسٹل سٹی کے خلاف 2-0 سے کامیابی حاصل کی۔


ِ
#شیفیلڈ #کو #فروغ #دینے #کی #امیدیں

(شہ سرخی کے علاوہ، اس کہانی کو مری نیوز کے عملے نے ایڈٹ نہیں کیا ہے اور یہ خبر ایک فیڈ سے شائع کیا گیا ہے۔)