شجاعت کا پاکستان کو بچانے کے لیے سیاسی استحکام پر زور

اسلام آباد:

پاکستان مسلم لیگ قائد (پی ایم ایل ق) کے صدر چوہدری شجاعت حسین نے منگل کو ‘پاکستان بچانے’ کے لیے سیاسی استحکام کا مطالبہ کرتے ہوئے تمام جماعتوں پر زور دیا کہ وہ قومی مفاد کو پارٹی مفاد پر ترجیح دیں۔

ان خیالات کا اظہار سابق وزیراعظم نے اسلام آباد میں منعقدہ ایک تقریب میں صحافیوں سے گفتگو کرتے ہوئے کیا۔ تقریب میں وفاقی وزیر طارق بشیر چیمہ، مشاہد حسین سید اور چوہدری شافع حسین نے شرکت کی۔

چوہدری شجاعت نے تمام اسٹیک ہولڈرز پر زور دیا کہ وہ ملک کی ترقی کے لیے سر جوڑیں۔ انہوں نے کہا کہ "سیاسی اور معاشی استحکام ملک کے لیے بہت ضروری ہے،” انہوں نے مزید کہا: "پاکستان کو بچانے کا واحد راستہ مل کر کام کرنا ہے۔”

مسلم لیگ (ق) کے صدر نے مزید کہا کہ اگر سیاسی جماعتیں اپنے اختلافات کو ایک طرف رکھنے کی ضرورت کو سمجھ سکتی ہیں، تب ہی انٹرنیشنل مانیٹری فنڈ (آئی ایم ایف) پاکستان کی مدد کرے گا۔ انہوں نے مزید کہا کہ اگر ہم نے سیاسی استحکام کو یقینی نہیں بنایا تو کوئی ایک روپیہ بھی نہیں بھیجے گا۔

یہ بھی پڑھیں: مسلم لیگ (ق) کے شجاعت کو انتخابات جلد ہوتے نظر نہیں آرہے؟

انہوں نے سیاسی جماعتوں کے درمیان اتفاق رائے پر بھی زور دیا، اس بات کا اعادہ کیا کہ پاکستان کی بقا کو یقینی بنانے کا یہی واحد راستہ ہے۔

شجاعت نے مزید کہا کہ ‘کئی طاقتیں’ پاکستان کو تباہ کرنا چاہتی ہیں کیونکہ وہ خطے میں ہندوستان کی بالادستی چاہتی ہیں۔

ایک سوال کے جواب میں انہوں نے سوال کیا کہ کیا قبل از وقت انتخابات بے روزگاری یا مہنگائی کے خاتمے کو یقینی بنائیں گے؟ انہوں نے مزید کہا کہ انتخابات وقت پر ہونے چاہئیں۔

ایک اور سوال کے جواب میں، انہوں نے کہا کہ پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) کے سربراہ عمران خان کو پارلیمنٹ میں واپس آنا چاہیے، انہوں نے مزید کہا: "عوام، جنہوں نے انہیں منتخب کیا، ان کے اعمال دیکھ رہے ہیں۔” انہوں نے کہا کہ اسمبلی میں گئے بغیر تنخواہیں لینا اور مراعات لینا بے کار ہے۔


ِ
#شجاعت #کا #پاکستان #کو #بچانے #کے #لیے #سیاسی #استحکام #پر #زور

(شہ سرخی کے علاوہ، اس کہانی کو مری نیوز کے عملے نے ایڈٹ نہیں کیا ہے اور یہ خبر ایک فیڈ سے شائع کیا گیا ہے۔)