سٹرلنگ مین سٹی میں چوٹی کے سال ضائع نہیں کر سکتا تھا۔

لندن:

رحیم سٹرلنگ نے جمعرات کو انکشاف کیا کہ ان کا چیلسی جانا مانچسٹر سٹی میں اپنے محدود کھیل کے وقت پر مایوسی کے بعد ہوا ہے۔

سٹرلنگ نے مانچسٹر میں اپنے وقت کے دوران 10 بڑی ٹرافیوں میں سے، سٹی میں گزشتہ پانچ سیزن میں چار پریمیئر لیگ ٹائٹل جیتے ہیں۔

لیکن فل فوڈن اور سٹی کے جیک گریلش ($122 ملین) پر £100 ملین کے چھڑکاؤ کی وجہ سے انگلینڈ کے بین الاقوامی کھیل کا وقت پچھلے دو سیزن میں زیادہ محدود تھا۔

"میں نے محسوس کیا کہ سٹی میں میرا وقت مختلف وجوہات کی بنا پر کھیلنے کے وقت محدود ہو رہا ہے،” سٹرلنگ نے چیلسی کی نقاب کشائی کے موقع پر کہا۔

"میں اس وقت کو ضائع کرنے کا متحمل نہیں تھا۔ اس لیے مجھے اسی سطح اور ایک نئے چیلنج کو برقرار رکھنے کی ضرورت تھی۔

"یہ ایک ایسی چیز ہے جس کی 17 سال سے میں نے باقاعدہ شروعات کی تھی، اس لیے اپنے کیریئر کے بہترین وقت تک پہنچنے کے لیے، باقاعدگی سے نہ کھیلنا ایسی چیز ہے جسے میں قبول نہیں کروں گا۔”

سٹرلنگ نے کلب میں سات سالوں کے دوران سٹی کے لیے 337 میچوں میں 131 گول کیے ہیں۔

اور یہ اس کا گول اسکور کرنے کا خطرہ ہے کہ چیلسی کے باس تھامس ٹوچل زیادہ سے زیادہ فائدہ اٹھانا چاہتے ہیں کیونکہ بلیوز اس سیزن میں قدرتی اسٹرائیکر کے بغیر کھیلنے کے لئے تیار ہیں۔

جرمن کوچ کیا چاہتا ہے اس پر اسٹرلنگ نے مزید کہا، "اس نے (ٹچل) مجھ سے کہا کہ یہ میری سیدھی بات ہے، ہمیشہ پیچھے میں دھمکی دیتا ہوں، ہمیشہ اسے پاؤں میں نہیں رکھنا چاہتا اور پیچھے جانا چاہتا ہوں۔”

"لیکن سب سے اہم بات یہ ہے کہ میں باکس پر کس طرح حملہ کرتا ہوں، اور ہمارے یہاں موجود فل بیکس کے ساتھ اس نے کہا کہ یہی وہ چیز ہے جسے وہ بہت زیادہ دیکھنا چاہتا ہے۔”

چیلسی نے 2019 میں سٹیمفورڈ برج پر سٹیم فورڈ برج پر نسل پرستانہ بدسلوکی کا شکار ہونے کے بعد ایک مداح پر تاحیات پابندی عائد کر دی اور پانچ مزید عارضی معطلیاں دے دیں۔

تاہم، انہوں نے کہا کہ کلب میں شامل ہونے کے بارے میں ان کے فیصلے پر اس واقعے کا کوئی اثر نہیں ہوا۔

اس واقعے کے بارے میں پوچھے جانے پر انھوں نے کہا کہ ’یہ پہلی بار ہے جب میں نے حقیقت میں اسے یاد کیا ہے۔

"یہ کچھ بھی نہیں تھا جو میرے دماغ پر چل رہا تھا۔ میں لوگوں کی طرف سے بدسلوکی کو کلب کے بارے میں اپنے تاثر کو متاثر نہیں ہونے دے سکتا۔”

سٹرلنگ اتوار کے روز اسٹامفورڈ برج میں اپنے گھر کا آغاز کریں گے کیونکہ چیلسی کی میزبانی ٹوٹنہم ایک انتہائی متوقع لندن ڈربی میں ہوگی جب دونوں فریقوں نے گزشتہ ہفتے کے آخر میں اپنے پریمیئر لیگ سیزن کا فاتحانہ آغاز کیا تھا۔


ِ
#سٹرلنگ #مین #سٹی #میں #چوٹی #کے #سال #ضائع #نہیں #کر #سکتا #تھا

اس خبر کو درجہ ذیل لنک سے حاصل کیا گیا ہے
(https://tribune.com.pk/story/2370770/sterling-could-not-waste-peak-years-at-man-city)

جواب دیں