سونیا، محسن عباس ‘دادل’ عیدالفطر 2023 پر ریلیز ہوگی۔


ریلیز ہونے والی فلموں کی فہرست اب مقامی عید کے تجربے کا حصہ ہے۔ تہوار کے دن بڑی اسکرینوں پر کسی تفریحی شخص کے بغیر مکمل نہیں ہوتے اور جب کہ عید الفطر کا وقت ہے، ہم پہلے ہی جانتے ہیں کہ ہمارا انتظار کیا ہے۔ سونیا حسین اور محسن علی عباس کی اداکاری والی فلم دادل کی پہلی جھلک اب سامنے آ گئی ہے اور اس کے ساتھ ہی ریلیز کی تاریخ کا اعلان بھی کر دیا گیا ہے۔

مصنف اور ہدایت کار ابو علیحہ نے جمعرات کی رات انسٹاگرام پر اپنی آنے والی متوقع کرائم تھرلر کی پہلی جھلک شیئر کی۔ مکے مارتے ہوئے اس کے ہاتھ پکڑے ہوئے، تصویر میں باکسنگ کے دستانے پہنے ہوئے ایک شدید حسین کو نظر آرہا ہے جس کے بالوں کے ساتھ باکسنگ کی چوٹیوں میں بندھے ہوئے ہیں۔ "میں خوف کے خلاف محض مزاحمت نہیں ہوں، میں وہ ہمت ہوں جس کا زندگی نے کبھی تصور بھی نہیں کیا، میں حیا بلوچ ہوں،” کیپشن پڑھیں، جس میں حسین کے کردار کو ظاہر کیا جائے گا۔

اسے "گینگسٹر کرائم تھرلر” قرار دیتے ہوئے، علیحہ نے مزید کہا کہ یہ فلم عید الفطر 2023 کو دنیا بھر کے سینما گھروں میں ریلیز ہوگی۔ نیہا لاج اور آصف ملک کی پروڈیوس کردہ نئی طرز کی اس فلم میں رضوان علی جعفری، مائرہ خان، عدنان شاہ ٹیپو بھی جلوہ گر ہوں گے۔ اور شمعون عباسی مرکزی کردار میں۔

عید پر ایک اور انتظار کی جانے والی ریلیز فیصل قریشی کی ہدایت کاری میں بننے والی پہلی فلم منی بیک گارنٹی (ایم جی بی) ہوگی جس میں فواد خان دی لیجنڈ آف مولا جٹ کے بعد ایک بار پھر بڑے پردے پر نظر آئیں گے۔ ستاروں سے سجی اس فلم میں وسیم اکرم بھی نظر آئیں گے، اور پہلی فلم میں شنیرا اکرم اپنی اداکاری کا آغاز کر رہی ہیں۔ ٹیلی ویژن کے مرکزی کردار میکال ذوالفقار، عائشہ عمر، جاوید شیخ، جان ریمبو، گوہر رشید، حنا دلپذیر، مانی، علی سفینہ، عدنان جعفر اور ماڈل سے اداکار کرن ملک سمیت دیگر بھی آنے والی فلم میں اہم کردار ادا کریں گے۔



جواب دیں