سنگاپور کی جیت کے ساتھ کلاؤڈ نائن پر نیتی تھورن

سنگاپور:

تھائی لینڈ کے نیتیتھورن تھیپونگ نے اس پہل پر قبضہ کر لیا کیونکہ اس کے حریف اتوار کو ناکام ہو گئے، بین الاقوامی سیریز سنگاپور جیتنے کے لیے بے عیب تین انڈر پار 69 کے ساتھ اختتام پذیر ہوئے۔

اس کا چار روزہ، 16 انڈر پار کا کل 272 سابقہ ​​لیڈروں گیون گرین اور پھچارا کھونگ واٹمائی کو چھلانگ لگانے کے لیے کافی تھا اور اتوار کو اسے دھوپ میں سینکا ہوا تناہ میراہ کنٹری کلب میں ایک شاٹ سے فتح دلانے کے لیے تھا۔

سنگاپور کا ٹورنامنٹ نئی بین الاقوامی سیریز کا حصہ تھا، جسے سعودی حمایت یافتہ LIV سے $400 ملین کی فنڈنگ ​​حاصل ہوئی۔

ایونٹ کا آخری دن ایک ڈرامائی مقابلے کے لیے مقرر کیا گیا تھا، جس میں 11 کھلاڑی برتری کے تین شاٹس میں بیک نائن میں چلے گئے۔

تاہم، یہ نیتیتھورن ہی تھے جنہوں نے آخر کار اعلیٰ حکمرانی کی، اور اپنے ذہنی کھیل کا سہرا اسے اپنے کیریئر کا آج تک کا سب سے بڑا ٹائٹل جیتنے میں مدد فراہم کیا۔

انہوں نے کہا، "میں واقعی اس جیت کے ساتھ الفاظ کی کمی کا شکار ہوں۔ یہ میری اب تک کی سب سے بڑی جیت ہے اور میں اپنے احساس کو بیان نہیں کر سکتا۔ میں نے پورے ہفتے اس عمل پر پوری توجہ مرکوز رکھی اور اپنا کھیل کھیلا،” انہوں نے کہا۔

"میں نے اپنے آپ پر بھروسہ رکھا اور خود کو دوسرے دباؤ سے بھٹکنے نہیں دیا۔ میں بہت خوش ہوں کہ میں اس ہفتے جیتنے میں کامیاب رہا۔”

ملائیشیا کا گرین، جس نے دوسرے راؤنڈ سے ٹورنامنٹ کی قیادت کی تھی، اگر اس کا برڈی پٹ 15 فٹ سے آخری سوراخ میں گرا دیا جاتا تو وہ نیتی تھورن کے ساتھ پلے آف پر مجبور ہو سکتا تھا۔

گرین نے اس کے بجائے راتوں رات شریک رہنما تھائی لینڈ کے پھچارا اور کینیڈا کے رچرڈ ٹی لی کے ساتھ دوسرے نمبر پر حصہ لیا، جن میں سے سبھی نے یکساں 273 کے ساتھ دستخط کیے تھے۔

"مجھے نہیں لگتا کہ آخری پٹ سوراخ کے زیادہ قریب جا سکتا تھا۔ میں نے سوچا کہ میں نے اسے بنا لیا ہے۔ لیکن یہ بالکل آخر میں ٹوٹنا بند ہو گیا۔ لیکن یہ وہی ہے جو ہے۔ یہ گولف ہے۔ میں نے اسے ایک موقع دیا۔ اور میں صرف اتنا کر سکتا تھا،” گرین نے کہا۔

آسٹریلیا کے ٹوڈ سنوٹ نے دن کا سب سے کم سکور 64 بنا کر تائیوان کے چان شیہ چانگ کے ساتھ پانچویں نمبر پر مقابلہ کیا۔

چان 14 پر برڈی کے ساتھ 16 انڈر پر مکمل برتری چھیننے کے بعد شاندار کارکردگی کی طرف گامزن دکھائی دے رہے تھے۔ تاہم، 18 پر ایک تباہ کن ٹرپل بوگی نے ایشین ٹور پر اپنی پانچویں جیت حاصل کرنے کی تمام امیدوں پر پانی پھیر دیا۔

LIV گالف کے باغی پیٹرک ریڈ، اس دوران، ٹورنامنٹ سے پہلے کی اپنی بلنگ پر پورا نہیں اتر سکے، اور 31 ویں پوزیشن پر فائز رہنے کے لیے اپنی پریشانیوں کو مورد الزام ٹھہراتے ہوئے، Nitithorn کے آٹھ اسٹروک پیچھے


ِ
#سنگاپور #کی #جیت #کے #ساتھ #کلاؤڈ #نائن #پر #نیتی #تھورن

اس خبر کو درجہ ذیل لنک سے حاصل کیا گیا ہے
(https://tribune.com.pk/story/2371142/nitithorn-on-cloud-nine-with-singapore-win)

جواب دیں