ریئل میڈرڈ ان فارم بیٹس سے نمٹ رہا ہے۔

میڈرڈ:

ریئل میڈرڈ نے اس ہفتے کے آخر میں اپنے چیمپیئنز لیگ کے دفاع کو لات مارنے سے پہلے، 100% ریکارڈ کے ساتھ واحد دوسری لا لیگا ٹیم Real Betis کے خلاف سیزن کا بہترین آغاز کیا۔

کارلو اینسیلوٹی کی ٹیم کوپا ڈیل رے ہولڈرز بیٹس سے اوپر گول کے فرق پر ٹیبل پر سرفہرست ہے، جنہوں نے میڈرڈ کی طرح مہم کے اپنے پہلے تین میچ جیتے ہیں۔

میڈرڈ ہفتہ کو اس سیزن میں پہلی بار سینٹیاگو برنابیو میں کھیلے گا کیونکہ ان کے مشہور گراؤنڈ پر تزئین و آرائش کا کام جاری ہے۔

گول کیپر تھیباؤٹ کورٹوائس، جو گزشتہ ہفتے ٹیم کے ساتھی کریم بینزیما کے ذریعہ جیتنے والے UEFA کے سال کے بہترین کھلاڑی کے انعام کے لیے نامزد ہوئے تھے، توقع کرتے ہیں کہ Betis انہیں ایک مشکل دوپہر دے گا۔

"بیٹیس واقعی اچھا کھیلتے ہیں۔ پچھلے سیزن میں ہم نے ان کے خلاف کچھ مشکل کھیلے تھے۔ وہ اچھا فٹ بال کھیلتے ہیں، ان کے پاس بہت زیادہ تجربہ ہے اور ہمیں محتاط رہتے ہوئے انہیں اچھی طرح سے دبانا پڑے گا،” کورٹوئس نے کہا۔

"یہ ایک اچھا میچ ہونے والا ہے۔ پھر ہمیں چیمپئنز لیگ مل گئی، اس لیے مجھے امید ہے کہ ہم اپنے پہلے ہوم میچ میں ایک اور فتح کے ساتھ جیت جاری رکھ سکتے ہیں۔ یہ مشکل ہو گا، لیکن ہم تیار ہوں گے۔”

میڈرڈ، جو کہ 14 بار کا ریکارڈ یورپی چیمپئن ہے، اگلے منگل کو سکاٹش چیمپیئن سیلٹک کے خلاف اپنی یورپی جدوجہد کا آغاز کرے گا، جبکہ Betis یوروپا لیگ میں HJK Helsinki کا دورہ کرے گا۔

بارسلونا اپنی پیش قدمی کو تیز کرتا دکھائی دے رہا ہے، رابرٹ لیوینڈوسکی نے پہلے ہفتے کے آخر میں بغیر کسی گول کے ڈرا کے بعد گزشتہ دو میچوں میں سے ہر ایک میں دو بار مارا تھا۔

ریئل ویلاڈولڈ کے خلاف 4-0 کی جیت میں آخر کار بارکا ڈیبیو کرنے کے لیے کلیئر ہونے کے بعد، فرانس کے محافظ جولس کونڈے ہفتے کے روز اپنے سابق کلب سیویلا کے خلاف میدان میں اتر سکتے ہیں۔

پچھلے سال گروپ مرحلے سے آگے بڑھنے میں ناکام رہنے کے بعد دونوں کلب اس سیزن کی چیمپئنز لیگ میں بہتر کارکردگی کی امید کریں گے۔ بارکا کی پہلی اسائنمنٹ وکٹوریہ پلزین کے خلاف ہے، جبکہ سیویلا کو ایرلنگ ہالینڈ اور مانچسٹر سٹی کو روکنے کا راستہ تلاش کرنا ہوگا۔

چیمپئنز لیگ میں اسپین کے چوتھے نمائندے Atletico Madrid، پورٹو کا سامنا کرنے کے لیے وطن واپسی سے پہلے Real Sociedad جائیں گے۔

ولاریال اور ایتھلیٹک بلباؤ، جنہوں نے ابھی تک کوئی گول تسلیم نہیں کیا، ان کا مقصد ناقابل شکست رہنے کا ہے جب وہ بالترتیب ایلچے اور ایسپینیول سے مقابلہ کرتے ہیں۔

Betis کے متاثر کن آغاز کے پیچھے اہم اتپریرک، Iglesias نے اپنے کلب کے پہلے تین میچوں میں سے ہر ایک میں اسکور کرنے کے بعد چار گول کیے ہیں – Elche، Mallorca اور Osasuna پر جیت۔


ِ
#ریئل #میڈرڈ #ان #فارم #بیٹس #سے #نمٹ #رہا #ہے

(شہ سرخی کے علاوہ، اس کہانی کو مری نیوز کے عملے نے ایڈٹ نہیں کیا ہے اور یہ خبر ایک فیڈ سے شائع کیا گیا ہے۔)

جواب دیں