رونالڈو یورو 2024 تک کھیلنا چاہتے ہیں۔

لزبن:

کرسٹیانو رونالڈو نے یورو 2024 تک پہنچنے کے لیے اپنی نظریں مرکوز کر رکھی ہیں اور پرتگال اور مانچسٹر یونائیٹڈ کے فارورڈ کا کہنا ہے کہ ان کا جلد ہی ریٹائر ہونے کا کوئی ارادہ نہیں ہے۔

لزبن میں پرتگالی فٹ بال فیڈریشن (ایف پی ایف) کے کوئنس ڈی اورو ایوارڈز میں ٹرافی حاصل کرنے کے بعد منگل کو رونالڈو نے کہا، "میرا سفر ابھی ختم نہیں ہوا، آپ کو ‘کرس’ کو مزید کچھ دیر تک برداشت کرنا پڑے گا۔ قومی ٹیم کے اب تک کے سب سے اوپر گول اسکورر ہونے کے لیے۔

"میں ورلڈ کپ اور یورو کا حصہ بننا چاہتا ہوں … میں بہت حوصلہ افزائی محسوس کرتا ہوں. میری خواہش بہت اچھا ہے،” 37 سالہ نے کہا۔

رونالڈو نے پرتگال کے 189 میچوں میں 117 گول اسکور کیے ہیں اور وہ قطر 2022 میں اپنے ملک کے لیے اپنے 10ویں بڑے بین الاقوامی ٹورنامنٹ میں کھیلنے کی توقع کر رہے ہیں۔

ستمبر 2021 میں جمہوریہ آئرلینڈ کے خلاف فارورڈ کے تسمہ نے اسے ریکارڈ بین الاقوامی اسکورر کے طور پر ایرانی عظیم علی دائی کے 109 گولوں کو پیچھے چھوڑ دیا۔

رونالڈو آخر کار اس موسم گرما میں مانچسٹر یونائیٹڈ میں ٹھہرے رہے اس قیاس کے باوجود کہ وہ کلب بدلیں گے، اور پریمیئر لیگ کے میچوں کے لیے بینچ کیے جانے کے باوجود اس نے یوروپا لیگ میں مولڈووان مینوز ایف سی شیرف میں ٹیم کے آخری آؤٹ میں گول کیا۔


ِ
#رونالڈو #یورو #تک #کھیلنا #چاہتے #ہیں

(شہ سرخی کے علاوہ، اس کہانی کو مری نیوز کے عملے نے ایڈٹ نہیں کیا ہے اور یہ خبر ایک فیڈ سے شائع کیا گیا ہے۔)

جواب دیں