رونالڈو نے Man Utd کے مستقبل کے بارے میں ‘جھوٹ’ کو اڑا دیا۔

لندن:

کرسٹیانو رونالڈو نے مانچسٹر یونائیٹڈ میں اپنے مستقبل کے بارے میں آنے والی خبروں کو "جھوٹ” قرار دیا ہے۔

پرتگال کے فارورڈ نے ذاتی وجوہات کی بنا پر یونائیٹڈ کا پری سیزن تھائی لینڈ اور آسٹریلیا کا دورہ نہیں کیا کیونکہ یہ قیاس آرائیاں پھیل گئیں کہ آیا وہ اولڈ ٹریفورڈ چھوڑ دے گا۔

بتایا گیا ہے کہ رونالڈو چیمپئنز لیگ فٹ بال کھیلنا چاہتے ہیں، لیکن یونائیٹڈ نے برقرار رکھا ہے کہ 37 سالہ کھلاڑی فروخت کے لیے نہیں ہے اور وہ نئے باس ایرک ٹین ہیگ کے منصوبوں کا لازمی حصہ ہے۔

سابق ریئل میڈرڈ اسٹار نے ہفتہ کو برنٹ فورڈ میں یونائیٹڈ کی 4-0 سے شکست کے پورے 90 منٹ کھیلے، جس کی وجہ سے وہ پریمیئر لیگ میں سب سے نیچے رہ گئے۔

انسٹاگرام پر ایک مداح کے اکاؤنٹ کے جواب میں جس میں یونائیٹڈ فرنٹ مین کو اٹلیٹیکو میڈرڈ سے جوڑنے والی ایک رپورٹ کا حوالہ دیا گیا، رونالڈو نے کہا کہ شائقین ایک دو ہفتوں میں "سچ جان جائیں گے”، انہوں نے مزید کہا: "میڈیا جھوٹ بول رہا ہے۔”

"میرے پاس ایک نوٹ بک ہے اور میں نے جو 100 خبریں بنائیں ان میں سے پچھلے چند مہینوں میں صرف پانچ درست تھیں۔ تصور کریں کہ یہ کیسا ہے۔ اس ٹپ پر قائم رہو۔”

مانچسٹر یونائیٹڈ پیر کو سخت حریف لیورپول کی میزبانی کرتے ہوئے اپنی پریمیئر لیگ مہم کا آغاز کرنے کی کوشش کرے گا۔

یونائیٹڈ کے مالکان، گلیزر فیملی، ٹیم کے خوفناک آغاز کے بعد آگ کی زد میں آگئے ہیں۔

سابق یونائیٹڈ محافظ گیری نیویل نے خبردار کیا ہے کہ اگر کلب اپنی "خوفناک کہانی” بھرتی کی حکمت عملی پر توجہ نہیں دیتا ہے تو وہ پریمیر لیگ کے نچلے حصے میں ختم ہوسکتا ہے۔

مانچسٹر یونائیٹڈ کے حامیوں کا گروپ 1958 لیورپول میچ سے قبل اولڈ ٹریفورڈ کے باہر کلب کے مالکان کے خلاف احتجاجی مارچ کا منصوبہ بنا رہا ہے۔

ایک بیان میں گروپ نے کہا کہ ملکیت "لالچ کی وجہ سے عالمی فٹ بال کے سب سے بڑے فٹ بال ادارے کو منظم طریقے سے بھوکا مار رہی ہے اور اسے مار رہی ہے”۔

اس نے مزید کہا کہ "ہم اس بات کی تعریف کرتے ہیں کہ جذبات بلند ہو رہے ہیں۔” "ہمیں اسے قانونی رکھنا چاہیے، ہمیں اسے پرامن رکھنا چاہیے…. گرمی لائیں، شور لائیں، جذبہ لائیں، آئیے گلیزر فیملی کو دکھائیں کہ اس بار یہ نہیں اڑا دے گا۔”

ارب پتی ایلون مسک نے منگل کی شام اس وقت سوشل میڈیا پر تہلکہ مچا دیا جب اس نے گلیزر فیملی سے یونائیٹڈ خریدنے کا امکان اٹھایا۔

ٹیسلا کے سی ای او نے یہ تبصرہ ایک ٹویٹ میں کیا، پھر بعد میں یہ کہہ کر اپنی پوزیشن واضح کی کہ ان کا کھیلوں کی ٹیم خریدنے کا کوئی ارادہ نہیں تھا اور یہ ایک "طویل عرصے سے جاری مذاق” تھا۔


ِ
#رونالڈو #نے #Man #Utd #کے #مستقبل #کے #بارے #میں #جھوٹ #کو #اڑا #دیا

اس خبر کو درجہ ذیل لنک سے حاصل کیا گیا ہے
(https://tribune.com.pk/story/2371657/ronaldo-blasts-lies-over-man-utd-future)

جواب دیں