رونالڈو سعودی میں 400 ملین یورو کمائیں گے: کلب کا ذریعہ

نیکوسیا:

فٹبالر کرسٹیانو رونالڈو اپنی کلب کی تنخواہ کے علاوہ سعودی عرب کی 2030 ورلڈ کپ کی مشترکہ بولی کو فروغ دینے کے لیے 200 ملین یورو کمائیں گے، ان کے کلب کے قریبی ذرائع نے پیر کو اے ایف پی کو بتایا۔

پرتگالی سپر اسٹار، 37، نے گزشتہ ہفتے ریاض میں النصر کے ہزاروں مداحوں کے سامنے نقاب کشائی کی، سعودی یا کسی دوسرے خلیجی ملک میں کلب کے لیے سائن کرنے والے اب تک کے سب سے مشہور کھلاڑی ہیں۔

تیل کی دولت سے مالا مال مملکت، مصر اور یونان کے ساتھ، عالمی فٹ بال کے 2030 کے شو پیس ٹورنامنٹ کی میزبانی کے لیے بولی پر غور کر رہی ہے، اور رونالڈو کا سفیرانہ کردار ملک میں ان کی رپورٹ کردہ آمدنی کو 400 ملین یورو ($ 428 ملین) سے زیادہ کر دے گا۔

"رونالڈو کو ڈیل کے لیے 200 ملین یورو (214 ملین ڈالر) سے زیادہ کی ادائیگی کی جائے گی،” ذریعے نے کہا کہ معاہدے کے بارے میں علم ہے لیکن جس نے نام ظاہر نہ کرنے کی درخواست کی۔

"وہ سعودی ورلڈ کپ 2030 کے لیے مزید 200 ملین کی بولی کے لیے سفیر ہوں گے۔”

مانچسٹر یونائیٹڈ، ریال میڈرڈ اور جووینٹس کے سابق کھلاڑی کی آمد ہمسایہ ملک قطر ورلڈ کپ کی میزبانی کرنے والا پہلا عرب ملک بننے کے چند ہفتوں بعد ہوا ہے۔

پانچ بار کے بیلن ڈی آر کے فاتح، جو پانچ بار چیمپئنز لیگ بھی جیت چکے ہیں اور اس ٹورنامنٹ کا گول اسکور کرنے کا ریکارڈ رکھتے ہیں، توقع ہے کہ وہ 22 جنوری کو النصر میں ڈیبیو کریں گے۔

ذرائع نے بتایا کہ اس معاہدے کو شاہی خاندان کے سینئر افراد کی حمایت حاصل تھی جو النصر کی حمایت کرتے ہیں، بشمول سعودی عرب کے ڈی فیکٹو حکمران ولی عہد شہزادہ محمد بن سلمان – جسے بڑے پیمانے پر "MBS” کے نام سے جانا جاتا ہے۔

"ایم بی ایس (اور ان کے بھائی) نائف، ترکی اور راکان، شاہ سلمان کے بیٹے، سبھی النصر کے اعزازی رکن ہیں جب سے ان کے والد بھی ولی عہد بننے سے پہلے،” ذریعہ نے کہا۔

"وہ اپنے پیارے کلب کو بالادستی عطا کرنا چاہتے تھے اور اسے بین الاقوامی سطح پر روشنی میں لانا چاہتے تھے۔ بہترین طریقہ یہ تھا کہ دنیا کے بہترین کھلاڑی کو سامنے لایا جائے۔”

ذرائع نے مزید کہا کہ اس معاہدے کی مالی اعانت قدامت پسند مملکت کے خودمختار دولت فنڈ، پبلک انویسٹمنٹ فنڈ (PIF) نے کی ہے۔

"النصر اور دیگر سعودی کلبوں کے پاس اتنے بڑے معاہدے کے لیے اتنا بڑا فنڈ نہیں ہے۔ یہ PIF ہے جس نے ادائیگی کو محفوظ بنایا،” ذریعے نے کہا۔

حال ہی میں پی آئی ایف نے دیگر اعلیٰ سطحی کھیلوں کے منصوبے شروع کیے ہیں، بشمول انگلش پریمیئر لیگ کلب نیو کیسل یونائیٹڈ کے اکثریتی حصص کی خریداری۔

اس نے منافع بخش LIV گالف لیگ کو بھی بینکرول کیا ہے، جس نے امریکی PGA ٹور اور DP ورلڈ ٹور سے سرفہرست ستاروں کو راغب کر کے گولف کی دنیا کو تقسیم کر دیا ہے۔

النصر کے قریبی ذرائع کے مطابق، یہ شہزادے ہی تھے جنہوں نے رونالڈو کے حیران کن معاہدے کو حرکت میں لایا۔

انہوں نے کہا کہ "یہ ایم بی ایس کے بھائی ہیں جنہوں نے کسی بھی قیمت پر معاہدے کو سیل کرنے کی تجویز دی اور کوشش کی۔”

"وہ تمام النصر کے پرستار ہیں اور وہ اپنی ٹیم کو واقعی بین الاقوامی ثابت کرنا چاہتے تھے،” سورس نے النصر کے عرفی نام کا حوالہ دیتے ہوئے مزید کہا۔

النصر کے پاس نو سعودی لیگ ٹائٹل ہیں لیکن اس نے کبھی بھی ایشین چیمپئنز لیگ نہیں جیتی، چار بار کے فاتح الہلال اور التحاد کے برعکس، جنہوں نے دو بار ٹرافی اپنے نام کی ہے۔


ِ
#رونالڈو #سعودی #میں #ملین #یورو #کمائیں #گے #کلب #کا #ذریعہ

(شہ سرخی کے علاوہ، اس کہانی کو مری نیوز کے عملے نے ایڈٹ نہیں کیا ہے اور یہ خبر ایک فیڈ سے شائع کیا گیا ہے۔)