رونالڈو اب بھی Man Utd کے سسٹم میں فٹ ہو سکتے ہیں: Ten Hag

مانچسٹر:

مانچسٹر یونائیٹڈ کے نئے منیجر ایرک ٹین ہیگ نے کہا کہ کرسٹیانو رونالڈو نے لیورپول کے خلاف پریمیئر لیگ کی 2-1 سے جیت میں پرتگال کے بین الاقوامی کھلاڑی کو کلب کی ابتدائی لائن اپ سے گرانے کے باوجود سیزن کے لیے اپنے منصوبوں میں نمایاں کردار ادا کیا۔

ٹین ہیگ کو مارکس راشفورڈ، جیڈون سانچو اور انتھونی ایلنگا کے فرنٹ لائن پر میدان میں اترنے کے فیصلے کے لیے انعام دیا گیا، کیونکہ سانچو اور راشفورڈ نے پیر کو یونائیٹڈ کے ڈچ مینیجر کے لیے پہلی جیت حاصل کرنے کے لیے جال تلاش کیا۔

86 ویں منٹ میں رونالڈو متبادل کے طور پر میدان میں آئے، لیکن وہ اپنے مختصر کیمیو کے دوران اثر نہیں بنا سکے۔

یہ پوچھے جانے پر کہ کیا 37 سالہ کھلاڑی اب بھی اپنے کھیل کے انداز میں فٹ ہو سکتا ہے، ٹین ہیگ نے صحافیوں کو بتایا: "میرے خیال میں وہ کر سکتے ہیں۔ اپنے پورے کیریئر میں، اس نے کئی مینیجرز کے تحت، اس نے کئی انداز اور نظاموں میں کیا،” ٹین ہیگ نے مزید کہا۔

"اس نے ہمیشہ پرفارم کیا، تو وہ ایسا کیوں نہیں کر سکتا؟ میرے لیے اس کی عمر کوئی مسئلہ نہیں ہے۔ اگر آپ جوان ہیں، تو آپ کافی اچھے ہیں، اور جب آپ بوڑھے ہیں اور پھر بھی پرفارمنس پیش کرتے ہیں، تو آپ بھی ہیں۔ کافی اچھا.”

رونالڈو یونائیٹڈ ٹیم کے واحد کھلاڑی نہیں تھے جو برینٹ فورڈ کے خلاف 4-0 سے ہار گئے تھے، کیونکہ کپتان ہیری میگوائر، لیوک شا اور فریڈ نے بھی بینچ پر شروعات کی، ٹین ہیگ نے کہا کہ یہ تبدیلیاں ان کے گیم پلان کا حصہ تھیں۔ لیورپول سے نمٹنا۔

"ہمارے پاس ایک اسکواڈ ہے اور پھر ہمارے پاس کھیلنے کا ایک طریقہ ہے، ایک انداز ہے، بلکہ ایک گیم پلان بھی ہے، اور آپ دیکھتے ہیں کہ کھیل کے لیے بہترین طریقہ کیا ہے، اور یہی ہم نے آج کیا،” ٹین ہیگ نے کہا۔

"ہم یہ ہر کھیل میں کرتے ہیں، لہذا، آج ہم نے ان کھلاڑیوں کو منتخب کیا لیکن ہفتہ (ساؤتھمپٹن ​​میں) ہوسکتا ہے، یہ مختلف ہوسکتا ہے۔ ہمیں ایک اسکواڈ کی ضرورت ہے، کیونکہ ہمارے پاس بہت سے کھیل ہیں جس کا احاطہ کرنا ہے، اور اسی طرح، اگر ہم ایک ٹیم کو آؤٹ کرتے ہیں۔ اسکواڈ اور ہم ایک اسکواڈ کے طور پر اکٹھے رہیں تو ہم بہت کچھ حاصل کر سکتے ہیں۔ مجھے اس پر یقین ہے۔”

یونائیٹڈ کا اگلا سفر 27 اگست کو 11 ویں نمبر پر موجود ساؤتھمپٹن ​​کا ہے۔


ِ
#رونالڈو #اب #بھی #Man #Utd #کے #سسٹم #میں #فٹ #ہو #سکتے #ہیں #Ten #Hag

(شہ سرخی کے علاوہ، اس کہانی کو مری نیوز کے عملے نے ایڈٹ نہیں کیا ہے اور یہ خبر ایک فیڈ سے شائع کیا گیا ہے۔)

جواب دیں