راکی اسٹارٹ لیپزگ کو دباؤ میں رکھتا ہے۔

برلن:

RB Leipzig ہفتے کے روز بنڈس لیگا کھیل میں ان فارم یونین برلن کے خلاف اب تک اپنے دو کھیلوں میں سے صرف دو پوائنٹس حاصل کرنے کے بعد دیوار سے لگ جائے گا۔

پچھلے سیزن کے جرمن کپ کے فاتح، جنہوں نے چوتھی پوزیشن کے بعد دوبارہ چیمپئنز لیگ کے گروپ مرحلے کے لیے کوالیفائی کیا ہے، ان سے تیز شروعات کی توقع تھی۔

اس کے بجائے، انہوں نے گزشتہ ماہ جرمن سپر کپ بائرن میونخ سے ہارنے کے بعد اپنے دو لیگ میچ ڈرا کر لیے ہیں۔

لیپزگ کے کھیلوں کے ڈائریکٹر اولیور منٹزلف نے کہا، "یہ ایک گھٹیا آغاز تھا، ہم اتنا نہیں کہہ سکتے۔”

"دو کھیلوں سے دو پوائنٹس وہ نہیں جو ہم نے سوچا تھا۔ VfB Stuttgart اور Colonne کے تمام احترام کے ساتھ، یہ وہ کام تھے جہاں ہمیں چھ پوائنٹس لینے کے قابل ہونا چاہیے، اور ہم نے ایسا نہیں کیا۔”

یہ سب کچھ چند ہفتے پہلے ہی بہتر نظر آیا تھا، جب لیپزگ کے آل ٹائم ٹاپ اسکورر، ٹیمو ورنر، چیلسی میں دو سال کے اسپیل کے بعد کلب میں واپس آئے تھے۔

ڈومینیکو ٹیڈیسکو کی ٹیم بھی لیگ کے 2021/22 کے سیزن کے کھلاڑی کرسٹوفر کنکو کو پکڑنے میں کامیاب رہی، اس کے باوجود کہ بڑے یورپی کلبوں کی ایک طویل فہرست اس پر دستخط کرنے میں دلچسپی رکھتی ہے۔

ورنر نے پچھلے ہفتے اپنی واپسی پر گول کیا، جیسا کہ نکونکو نے کیا، لیکن ان کی ٹیم کو ابھی بھی کولون کے خلاف 2-2 سے ڈرا پر اکتفا کرنا پڑا۔

لیپزگ کا اگلا حریف، یونین، گزشتہ دو کے مقابلے میں قابل اعتراض طور پر سخت ہو گا، برلن کلب گزشتہ سیزن میں پانچویں نمبر پر رہا تھا اور پہلے ہی لیپزگ کے مقابلے میں دوگنا پوائنٹس رکھتا تھا۔

یونین نے لیپزگ کے خلاف اپنے آخری تین میچ جیتے ہیں اور بنڈس لیگا میں نو گیمز کی ناقابل شکست رن پر ہے جو پچھلے سیزن تک پھیلا ہوا ہے – ایک کلب ریکارڈ۔

منٹزلف نے کہا، "اب ہم پہلے ہی کیچ اپ (بنڈس لیگا میں) کھیل رہے ہیں اور برلن جانے کا یہ مشکل کام ہے۔”

"ہم نے وہاں صرف ایک بار جیتا ہے اور کسی بھی ٹیم کے لیے وہاں کھیلنا غیر آرام دہ ہے۔ اسی لیے اچھی شروعات کرنا ضروری ہوتا۔”

چیمپئنز بائرن، دو میچوں میں دو جیت کے ساتھ ریس میں آگے ہے، اتوار کو ترقی یافتہ VfL Bochum کا سفر کرتی ہے۔

بوروسیا ڈارٹمنڈ، اب تک سب سے زیادہ پوائنٹس کے ساتھ واحد دوسری ٹیم، اگر وہ ہفتے کے روز ورڈر بریمن کو شکست دیتی ہے تو عارضی برتری حاصل کر سکتی ہے۔


ِ
#راکی #اسٹارٹ #لیپزگ #کو #دباؤ #میں #رکھتا #ہے

اس خبر کو درجہ ذیل لنک سے حاصل کیا گیا ہے
(https://tribune.com.pk/story/2371833/rocky-start-puts-leipzig-under-pressure)