حکومت کی جانب سے ڈینگی پر قابو پانے کے لیے ایس او پیز کی خلاف ورزی کرنے پر 970 کے خلاف مقدمہ درج کیا گیا۔

لاہور:

حکام نے ڈینگی ایس او پیز کی خلاف ورزی پر گزشتہ پانچ دنوں کے دوران مختلف شہروں میں کریک ڈاؤن جاری رکھا اور 446 مقدمات درج کر لیے۔

حکام نے پنجاب کے چیف سیکرٹری (سی ایس) کامران علی افضل کو بریفنگ دیتے ہوئے بتایا کہ خلاف ورزی پر لاہور میں 276، راولپنڈی میں 104، فیصل آباد میں 9، اٹک میں 14، سرگودھا میں 7، قصور میں 4، خوشاب میں 4 اور شیخوپورہ میں ایک کیس درج کیا گیا۔ ڈینگی پروٹوکول کے

ان کا کہنا تھا کہ ساہیوال میں چھ، گوجرانوالہ، اوکاڑہ اور ٹوبہ ٹیک سنگھ میں تین تین، جبکہ ملتان، نارووال، چنیوٹ، گجرات، ننکانہ صاحب اور سیالکوٹ میں دو دو ایف آئی آر درج کی گئیں۔

چیف سیکرٹری کامران علی افضل کی زیر صدارت ہفتہ کو سول سیکرٹریٹ میں صوبے میں ڈینگی کی صورتحال کا جائزہ لینے کیلئے اہم اجلاس ہوا۔ چیف سیکرٹری نے ہدایت کی کہ ڈینگی ایس او پیز کی خلاف ورزی پر کوئی نرمی نہ برتی جائے۔

انہوں نے افسران سے کہا کہ وہ 24 گھنٹے کے اندر کیس کا جواب یقینی بنائیں۔ انہوں نے کہا کہ ڈینگی پر قابو پانے کے لیے عوام کا تعاون بہت ضروری ہے، ڈینگی سے متعلق آگاہی کے لیے کمیونٹی موبلائزیشن مہم شروع کی جائے۔

سی ایس نے کوآپریٹو سیکرٹری کو ہدایات بھی جاری کیں کہ وہ ایس او پیز پر عمل نہ کرنے والی ہاؤسنگ سوسائٹیوں کے خلاف سخت کارروائی کریں۔ اجلاس میں سیکرٹری صحت نے تفصیلی بریفنگ دی۔ انہوں نے کہا کہ صوبے میں رواں سال اب تک ڈینگی کے 970 تصدیق شدہ کیسز اور تین اموات رپورٹ ہوئی ہیں۔ پنجاب بھر کے ہسپتالوں میں ڈینگی کے 221 مریض زیر علاج ہیں۔

اجلاس میں ایڈیشنل چیف سیکرٹری، مختلف محکموں کے سیکرٹریز اور متعلقہ افسران نے شرکت کی جبکہ تمام ڈویژنل کمشنرز اور ڈپٹی کمشنرز نے ویڈیو لنک کے ذریعے شرکت کی۔

ایکسپریس ٹریبیون میں 28 اگست کو شائع ہوا۔ویں، 2022۔


ِ
#حکومت #کی #جانب #سے #ڈینگی #پر #قابو #پانے #کے #لیے #ایس #او #پیز #کی #خلاف #ورزی #کرنے #پر #کے #خلاف #مقدمہ #درج #کیا #گیا

(شہ سرخی کے علاوہ، اس کہانی کو مری نیوز کے عملے نے ایڈٹ نہیں کیا ہے اور یہ خبر ایک فیڈ سے شائع کیا گیا ہے۔)

جواب دیں