جوشوا نے ‘بکواس’ ریٹائرمنٹ کی بات کو ختم کیا۔

جدہ:

ہیوی ویٹ باکسر انتھونی جوشوا نے بدھ کے روز ریٹائرمنٹ کی قیاس آرائیوں کو "بکواس” قرار دیا جب ان مشوروں کے بعد کہ اگر وہ اس ہفتے دوبارہ اولیکسینڈر یوسیک سے ہار جاتے ہیں تو وہ اپنے دستانے لٹکا سکتے ہیں۔

32 سالہ جوشوا ان عالمی اعزازات کو دوبارہ حاصل کرنے کے لیے بولی لگا رہے ہیں جنہیں وہ یوکرین کے یوسیک سے ہار گئے تھے، جنہوں نے گزشتہ ستمبر میں لندن میں متفقہ فیصلے سے برطانوی کو شکست دی تھی۔

کچھ ماہرین نے کہا ہے کہ تیسری پیشہ ورانہ شکست سابق اولمپک ہیوی ویٹ گولڈ میڈلسٹ کا کیریئر ختم کر سکتی ہے – جوشوا نے اس دعوے کو مسترد کر دیا۔

سعودی عرب کے جدہ میں ہفتہ کی لڑائی سے قبل انہوں نے اے ایف پی کو بتایا، "میں ایک پاؤنڈ کے بدلے پاؤنڈ (تمام وزن کی کلاسوں میں سب سے زیادہ ہنر مند) فائٹر سے مقابلہ کر رہا ہوں۔”

"میں کچھ کے خلاف نہیں ہار رہا ہوں۔ مجھے ریٹائر ہونے کا مشورہ دینا پاگل پن ہے۔

"اگر میں آج دنیا کے سب سے بڑے جنگجوؤں میں سے کسی سے ہار جاؤں گا (لوگ کہیں گے) ‘اوہ اسے ریٹائر ہونا چاہیے، وہ ایک بہترین سے ہار گیا’۔ یہ کیسی بکواس ہے؟”

جوشوا کھیل کے سب سے بڑے ڈراز میں سے ایک ہے لیکن 2019 میں اینڈی روئز جونیئر کے ہاتھوں اس کی حیرت انگیز شکست سے اس کی چمک ختم ہو گئی، اور پچھلے سال اسک سے ہارنے پر اس کی چمک مزید مدھم پڑ گئی۔

تاہم، اس نے سعودی عرب میں Ruiz کے نقصان کا بدلہ لے لیا، اور وہ ہفتے کے روز ساحلی شہر جدہ میں "Rage on the Red Sea” میں دوبارہ اسی نتیجے کی امید کر رہے ہیں۔

"اگر لوگ واقعی میں چاہتے ہیں کہ میں وہاں سے چلا جاؤں، تو ٹھنڈا ہو جاؤ۔ میں کسی سے بھیک نہیں مانگ رہا ہوں،” جوشوا نے کہا۔ "لوگ ہمیشہ سوال کرتے ہیں اور وہ اپنے سوالات کے حقدار ہیں۔

"ذاتی طور پر، میں اب بھی مقابلہ کرنا چاہتا ہوں۔ مجھے یہ پسند ہے۔ یہ چیلنجنگ ہے، لیکن مجھے چیلنج پسند ہے۔ کبھی کبھی میں سوال کرتا ہوں کہ کیا میں یہ کرنا چاہتا ہوں، یہ اتنا مشکل ہے۔

"یہ کوئی آسان کام نہیں ہے لیکن میرے پاس ارادہ ہے، مجھے آگے بڑھنے کی طاقت ملی ہے۔”


ِ
#جوشوا #نے #بکواس #ریٹائرمنٹ #کی #بات #کو #ختم #کیا

اس خبر کو درجہ ذیل لنک سے حاصل کیا گیا ہے
(https://tribune.com.pk/story/2371830/joshua-brushes-off-nonsense-retirement-talk)

جواب دیں