تخلیق کار اب Discord پر پیسہ کما سکتے ہیں۔

Discord نے امریکہ میں اپنے سرور سبسکرپشن کو کھولنے کا باضابطہ اعلان کیا، ان طریقوں کی جانچ کرنے کے بعد جن سے ایپ کے کمیونٹی لیڈرز اور تخلیق کار پچھلے سال کے دوران پلیٹ فارم پر رقم کما سکتے ہیں۔

کمپنی نے اپنی قیمتوں کے تقاضوں اور مراعات کا بھی اشتراک کیا ہے۔

ڈسکارڈ ایک مفت چیٹنگ پلیٹ فارم ہے جس میں ویڈیو اور آواز کی خصوصیات سلیک اور اسکائپ کی طرح ہیں، جس نے ہر جگہ سے صارفین کو ایک جیسی دلچسپیوں، خاص طور پر گیمرز کو اپنی طرف متوجہ کیا ہے۔

پڑھیں: SpaceX کو 7,500 سیٹلائٹس تک تعینات کرنے کی امریکی منظوری مل گئی۔

سرور سبسکرپشن کی لاگت $3 اور $200 کے درمیان ہوگی جس سے تخلیق کاروں کو اپنی آزادی ہوگی کہ وہ اپنے پیروکاروں کو ماہانہ فیس کے بدلے کیا پیش کر سکتے ہیں۔ پیروکاروں کے لیے سبسکرپشن میں منفرد کردار، مراعات اور فوائد شامل ہو سکتے ہیں، جبکہ Discord سرور قیمتوں کے درجے بھی پیش کر سکتے ہیں۔ قابل اطلاق فیس کٹوتیوں کے بعد، سرور کے مالکان اپنی کمائی کا 90% وصول کریں گے۔

Discord نے سرور سبسکرپشن میں شامل ہونے کے لیے صارفین کے لیے کچھ تقاضوں کی تفصیلی وضاحت کی، جس میں سرور کا مقام US میں ہونا، سرور کا Discord کے ساتھ اچھی حالت میں ہونا، سروس کی کوئی حالیہ شرائط یا کمیونٹی گائیڈ لائن کی خلاف ورزی نہیں، اور Discord کی تازہ ترین منیٹائزیشن کی شرائط کے لیے صارف کا معاہدہ شامل ہے۔ اور سرور کی رکنیت کی پالیسی۔

ڈیجیٹل ٹرینڈز کے مطابق کمپنی نے یہ اعلان نہیں کیا ہے کہ یہ فیچر امریکہ سے باہر کے صارفین کے لیے کب شروع کیا جائے گا۔


ِ
#تخلیق #کار #اب #Discord #پر #پیسہ #کما #سکتے #ہیں

(شہ سرخی کے علاوہ، اس کہانی کو مری نیوز کے عملے نے ایڈٹ نہیں کیا ہے اور یہ خبر ایک فیڈ سے شائع کیا گیا ہے۔)