تائیوان کا پرولوجیم 8 بلین ڈالر کے بیٹری پلانٹ کے لیے یورپی سائٹ تلاش کرتا ہے۔

تائیوان کی بیٹری بنانے والی کمپنی ProLogium Technology Co نے چار یورپی ممالک فرانس، جرمنی، پولینڈ اور برطانیہ کو 8 بلین ڈالر کے سالڈ اسٹیٹ لیتھیم بیٹری پلانٹ کے لیے شارٹ لسٹ کیا ہے، مشاورتی فرم ایکوریسی نے پیر کو کہا۔

کنسلٹنگ فرم نے کہا کہ پرولوجیئم نے پلانٹ کے لیے جگہ تلاش کرنے کے لیے درستگی کا تقرر کیا ہے، جس میں الیکٹرک گاڑیاں (ای وی) فراہم کرنے اور ہزاروں لوگوں کو ملازمت دینے کے لیے 120 گیگا واٹ گھنٹے (جی ڈبلیو ایچ) کی گنجائش ہونی چاہیے۔

یہ فیکٹری اگلی دہائی میں تعمیر کی جائے گی۔

کنسلٹنگ فرم نے پلانٹ کے مقام پر پرولوجیم کے فیصلے کے لیے کوئی آخری تاریخ فراہم نہیں کی۔

سالڈ سٹیٹ بیٹریاں EVs کے لیے گیم چینجر ثابت ہو سکتی ہیں کیونکہ انہیں زیادہ توانائی ذخیرہ کرنے، تیزی سے چارج کرنے اور مائع لیتھیم آئن بیٹریوں کے مقابلے میں زیادہ حفاظت فراہم کرنے کے قابل ہونا چاہیے، جس سے فوسل فیول سے چلنے والی کاروں سے دور ہونے والی تبدیلی کو تیز کرنے میں مدد ملتی ہے۔

پچھلے سال، ProLogium نے اپنے تازہ ترین فنڈنگ ​​راؤنڈ میں $326 ملین اکٹھے کیے جس میں Primavera Capital Group، SoftBank China Venture Capital اور دیگر کی سرمایہ کاری شامل تھی۔

ProLogium اور Mercedes-Benz مشترکہ طور پر سالڈ سٹیٹ بیٹریاں تیار کر رہے ہیں اور جرمن پریمیم کار ساز کمپنی نے بیٹری بنانے والی کمپنی میں سرمایہ کاری کی ہے۔


ِ
#تائیوان #کا #پرولوجیم #بلین #ڈالر #کے #بیٹری #پلانٹ #کے #لیے #یورپی #سائٹ #تلاش #کرتا #ہے

(شہ سرخی کے علاوہ، اس کہانی کو مری نیوز کے عملے نے ایڈٹ نہیں کیا ہے اور یہ خبر ایک فیڈ سے شائع کیا گیا ہے۔)

جواب دیں