تائیوان نے امریکی ریاست کے گورنر سے ملاقات میں ‘جمہوریت کے چپس’ کا دعویٰ کیا۔

تائپی:

تائیوان اس بات کو یقینی بنانا چاہتا ہے کہ اس کے شراکت داروں کو سیمی کنڈکٹرز، یا "ڈیموکریسی چپس” کی قابل اعتماد فراہمی ہو، صدر تسائی انگ وین نے پیر کو امریکی ریاست انڈیانا کے گورنر کو بتایا کہ چین کی دھمکیوں کا مطلب ہے کہ ساتھی جمہوریتوں کو تعاون کرنا ہوگا۔

گورنر ایرک ہولکمب، جو ایک ریپبلکن ہیں، اس ماہ ایک امریکی وفد کے ذریعے تائیوان کا تیسرا دورہ کر رہے ہیں جب امریکی ایوانِ نمائندگان کی اسپیکر نینسی پیلوسی نے مختصراً دورہ کیا، جس نے چین کو ناراض کیا، جو تائیوان کو اپنا علاقہ سمجھتا ہے۔

پیلوسی کے دورے کے ایک ہفتے بعد، سینیٹر ایڈ مارکی کی قیادت میں پانچ امریکی قانون سازوں نے تائیوان کا دورہ کیا۔

پیلوسی کے دورے کے بعد چین نے تائیوان کے قریب وسیع فوجی مشقیں کیں۔ تائیوان نے بیجنگ کے خودمختاری کے دعووں کو مسترد کرتے ہوئے کہا کہ صرف جزیرے کے لوگ ہی اپنے مستقبل کا فیصلہ کر سکتے ہیں۔

تسائی نے تائی پے میں اپنے دفتر میں ایک میٹنگ کے دوران ہالکومب کو بتایا، "تائیوان کو آبنائے تائیوان میں اور اس کے آس پاس چین کی طرف سے فوجی خطرات کا سامنا ہے۔”

"اس وقت، جمہوری اتحادیوں کو ایک ساتھ کھڑا ہونا چاہیے اور تمام شعبوں میں تعاون کو فروغ دینا چاہیے،” انہوں نے اپنے سوشل میڈیا پیجز پر لائیو کیے گئے ریمارکس میں مزید کہا۔

چین نے ابھی تک ہالکومب کے دورے پر کوئی تبصرہ نہیں کیا ہے۔

ہالکومب اپنے دورے پر تائیوان کی سیمی کنڈکٹر کمپنیوں کے نمائندوں سے ملاقات کرنے والا ہے جس میں اس کی ریاست اور جزیرے کے درمیان روابط کی توسیع ہے، جو دنیا کی سب سے بڑی رابطہ چپ بنانے والی کمپنی، تائیوان سیمی کنڈکٹر مینوفیکچرنگ کمپنی لمیٹڈ (TSMC) کا گھر ہے۔

تسائی نے کہا، "اقتصادی سلامتی قومی اور علاقائی سلامتی کا ایک اہم ستون ہے۔ "تائیوان جمہوریت کے چپس کے لیے پائیدار سپلائی چین بنانے میں جمہوری شراکت داروں کے ساتھ تعاون کو مضبوط کرنے کے لیے تیار اور قابل ہے۔”

Holcomb نے ان کوششوں کے بارے میں بات کی جو ان کی ریاست ٹیک انڈسٹری کی حمایت میں کر رہی ہے، تائیوان کے MediaTek Inc کی طرف سے جون کے اعلان کی طرف اشارہ کرتے ہوئے، جو کہ آمدنی کے لحاظ سے دنیا کا چوتھا سب سے بڑا چپ ڈیزائنر ہے، پرڈیو یونیورسٹی کے ساتھ شراکت میں انڈیانا میں ایک نئے ڈیزائن سنٹر کا۔

انہوں نے کہا کہ "ہم مستقبل کے ڈیزائن میں ان کے ساتھ مل کر کام کرنے کے منتظر ہیں۔”

حاصل کرنے کے لئے درد

بعد میں نامہ نگاروں سے بات کرتے ہوئے، Holcomb نے کہا کہ تائیوان نے دنیا میں اعلیٰ ٹیکنالوجی کے بہترین ٹیلنٹ کی پیشکش کی۔

"ہم سامنا کر رہے ہیں اور خاص طور پر سپلائی چین کے درد کو سپلائی چین کے فوائد میں تبدیل کرنے کی کوشش کر رہے ہیں۔ میرے خیال میں جس طرح سے ہم وہاں تیزی سے پہنچ سکتے ہیں، زیادہ لچکدار انداز میں، یہ مل کر کرنا ہے،” انہوں نے کہا۔

Holcomb نے پرڈیو اور تائیوان کے الیکٹرانکس کنٹریکٹ مینوفیکچرر Wistron Corp کے درمیان تعاون کے معاہدے پر دستخط کی نگرانی کی، کمپنی کے چیئرمین سائمن لن نے سائبر سیکیورٹی اور سمارٹ فیکٹریوں جیسے شعبوں میں تعاون کے مواقع کا ذکر کیا۔

تائیوان اپنے سب سے اہم بین الاقوامی حمایتی ریاست ہائے متحدہ امریکہ کو یہ دکھانے کا خواہاں ہے کہ وہ ایک قابل اعتماد دوست ہے کیونکہ عالمی چپ کی کمی آٹو پروڈکشن اور کنزیومر الیکٹرانکس کو متاثر کرتی ہے۔

Tsai نے کہا کہ انڈیانا اس مہینے میں گھریلو سیمی کنڈکٹر انڈسٹری کو سبسڈی دینے کے لیے امریکی ایکٹ کے قانون پر دستخط کرنے کے بعد چپ ٹیکنالوجی کا مرکز بن گیا ہے کیونکہ یہ چینی اور دیگر غیر ملکی صنعت کاروں کے ساتھ مقابلہ کرتی ہے۔

TSMC امریکی ریاست ایریزونا میں 12 بلین ڈالر کا پلانٹ بنا رہا ہے۔


ِ
#تائیوان #نے #امریکی #ریاست #کے #گورنر #سے #ملاقات #میں #جمہوریت #کے #چپس #کا #دعوی #کیا

(شہ سرخی کے علاوہ، اس کہانی کو مری نیوز کے عملے نے ایڈٹ نہیں کیا ہے اور یہ خبر ایک فیڈ سے شائع کیا گیا ہے۔)

جواب دیں