بھارت کا ٹاٹا گروپ آئی فونز اسمبل کرنے کے لیے وسٹرون کے ساتھ بات چیت کر رہا ہے۔

نئی دہلی:

بلومبرگ نیوز نے جمعہ کو رپورٹ کیا کہ ہندوستانی کمپنی ٹاٹا گروپ ہندوستان میں ایپل کے آئی فونز کو اسمبل کرنے کے لیے ایک جوائنٹ وینچر قائم کرنے کے لیے تائیوان کے سپلائر ویسٹرون کارپوریشن کے ساتھ بات چیت کر رہا ہے۔

بلومبرگ نے اس معاملے سے واقف لوگوں کا حوالہ دیتے ہوئے مزید کہا کہ یہ منصوبہ ٹیکنالوجی مینوفیکچرنگ میں ہندوستانی نمک سے سافٹ ویئر گروپ کا تازہ ترین دھکا ہوگا کیونکہ یہ مصنوعات کی ترقی، سپلائی چین اور اسمبلی میں وسٹرون کی مہارت کو استعمال کرتا ہے۔

کپرٹینو، کیلیفورنیا کے ہیڈ کوارٹر ایپل نے ہندوستان پر بڑی شرط لگائی ہے جب سے اس نے 2017 میں ملک میں آئی فون اسمبلی کا آغاز وسٹرون کے ذریعے کیا تھا اور بعد میں فوکسکن کے ساتھ، مقامی مینوفیکچرنگ کے لیے ہندوستانی حکومت کے دباؤ کے مطابق۔

رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ یہ فوری طور پر واضح نہیں ہو سکا کہ آیا ایپل کو بات چیت کا علم تھا۔

رپورٹ میں مزید کہا گیا کہ اس منصوبے کے نتیجے میں ٹاٹا گروپ ویسٹرون کے انڈیا آپریشنز میں ایکویٹی خرید سکتا ہے یا دونوں کمپنیاں ایک نیا اسمبلی پلانٹ بنا رہی ہیں، یا ان دونوں اقدامات کو انجام دے سکتی ہیں۔

بلومبرگ نے کہا کہ اگرچہ معاہدے کی تفصیلات کو حتمی شکل نہیں دی گئی ہے، ٹاٹا اسمارٹ فونز کے علاوہ وسٹرون کے مینوفیکچرنگ کاروبار میں حصہ لے سکتا ہے۔

ایپل، ٹاٹا گروپ اور وسٹرون نے فوری طور پر تبصرہ کی درخواستوں کا جواب نہیں دیا۔


ِ
#بھارت #کا #ٹاٹا #گروپ #آئی #فونز #اسمبل #کرنے #کے #لیے #وسٹرون #کے #ساتھ #بات #چیت #کر #رہا #ہے

(شہ سرخی کے علاوہ، اس کہانی کو مری نیوز کے عملے نے ایڈٹ نہیں کیا ہے اور یہ خبر ایک فیڈ سے شائع کیا گیا ہے۔)

جواب دیں