بھارتی فرم اولا 2024 میں الیکٹرک کاروں کی تیاری شروع کرنے کا ارادہ رکھتی ہے۔

نئی دہلی:

چیف ایگزیکٹیو بھاویش اگروال نے پیر کو کہا کہ ہندوستانی رائیڈ ہیلنگ فرم اولا الیکٹرک 500 کلومیٹر (310 میل) تک کی رینج کے ساتھ 2024 میں ہندوستان میں الیکٹرک کاروں کی پیداوار شروع کرنے کا ارادہ رکھتی ہے۔

اولا، جسے جاپان کے سافٹ بینک گروپ کی حمایت حاصل ہے اور فی الحال ای سکوٹر بناتی ہے، نے سرمایہ کاری کا کوئی اعداد و شمار یا پیداوار کا ہدف نہیں دیا۔

اگروال نے کہا کہ جہاں Tesla جیسی کمپنیاں مغربی بازاروں کے لیے زیادہ موزوں الیکٹرک گاڑیاں بنانے میں آگے بڑھ رہی ہیں، ہندوستان چھوٹی کاروں، سکوٹروں اور موٹر بائک کے شعبے میں آگے بڑھ سکتا ہے جس کی عالمی مانگ زیادہ ہے۔

انہوں نے کہا کہ اولا کی جدید ترین خصوصیات کے ساتھ الیکٹرک کار چار سیکنڈ میں 0 سے 100 کلومیٹر فی گھنٹہ (62 میل فی گھنٹہ) کی رفتار سے چلے گی۔

انہوں نے کہا کہ کمپنی ایک الیکٹرک وہیکل ایکو سسٹم قائم کر رہی ہے، جس کا مقصد کاریں، دو پہیہ گاڑیاں اور بیٹریاں ریاست تمل ناڈو میں ایک ہی پلانٹ میں تیار کرنا ہے۔

اگروال نے کہا کہ کمپنی نے پچھلے سات مہینوں میں 70,000 سے زیادہ الیکٹرک ٹو وہیلر فروخت کیے ہیں، اور ہندوستان کے بڑے شہروں میں 100 ہائپر چارجنگ الیکٹرک اسٹیشن قائم کرنے کے عمل میں ہے۔

اولا نے 2022 کی پہلی ششماہی میں عوامی سطح پر جانے کا منصوبہ بنایا تھا، لیکن ابتدائی عوامی پیشکش کو ملتوی کر دیا گیا ہے، ممکنہ طور پر مارکیٹ میں اتار چڑھاؤ اور اس سال ہندوستان میں کچھ اسٹارٹ اپس کی ناقص فہرستوں کی وجہ سے۔

جواب دیں