‘براہمسترا’ نے 3 دنوں میں 100 کروڑ روپے کمائے


رنبیر کپور اور عالیہ بھٹ کا برہمسترا۔ گھریلو باکس آفس پر تین دنوں میں 100 کروڑ روپے کمانے والی بالی ووڈ کی ساتویں فلم بن گئی ہے۔

آیان مکھرجی کی ہدایت کاری میں بننے والی ہندی فلم کے لیے اب تک کا تقریباً تیسرا سب سے بڑا ویک اینڈ ریکارڈ کیا گیا ہے، جو کم و بیش اسی زمرے میں آتا ہے جیسا کہ سلمان خان کی ہے۔ سلطان. کا آخری مجموعہ برہمسترا۔ اس بات کا تعین کرے گا کہ آیا یہ اب تک کی تیسری سب سے بڑی فلم ہے یا یہ چوتھے نمبر پر آ جائے گی، جیسا کہ پنک ولا۔.

فلم کا ہفتے کے آخر میں کاروبار کم سے کم کہنے کے لئے بہت بڑا رہا ہے، کیونکہ کل ہندستانی مجموعی کل INR140 کروڑ سے کچھ زیادہ ہے۔ بین الاقوامی بیلٹ میں کاروبار بھی امید افزا ہے، جس کی وجہ سے عالمی ویک اینڈ کل کی ہے۔ برہمسترا۔ تخمینہ کے مطابق INR210 کروڑ کی رقم۔ تمام نظریں اب اس کے پیر کے باکس آفس نمبروں پر ہیں اور اس کے لیے یہ ضروری ہے۔ برہمسترا۔ ہندی میں کم از کم INR15 کروڑ کا نیٹ حاصل کرنا ہے تاکہ رنر اپ کو پیچھے رہ کر کارکردگی دکھائے۔

اب تک، برہمسترا۔ مارول سپر ہیرو فلموں کی طرح اعلیٰ کا راج رہا ہے۔ لیکن ہفتے کے دنوں میں ایک مضبوط پلیٹ فارم اس شاندار کام کے لیے آگے کا راستہ آسان بنا دے گا۔ سوموار عام طور پر اسپاٹ بکنگ پر بھی زیادہ ہوتے ہیں۔

برہمسترا کپور کی دوسری فلم ہے جس نے اپنے افتتاحی ویک اینڈ میں 100 کروڑ روپے کا اسکور کیا جبکہ بھٹ اس کلب میں اپنا ڈیبیو کر رہے ہیں۔ باکس آفس کی کامیابی کے نتیجے میں کپور نے اپنے کیریئر میں چھٹی بار ایک ہی دن میں 30 کروڑ یا اس سے زیادہ کمائے، یہ کارنامہ ایک بار پھر ہے، سلمان خان (20 بار) اور عامر خان (9 بار) کے بعد کسی بھی اداکار کے لیے تیسرا بہترین اوقات)۔

فلم 9 ستمبر کو ملک بھر کے سینما گھروں کی زینت بنے گی۔ بالی ووڈ ہنگامہ, برہمسترا۔ یہ اب تک کی سب سے مہنگی ہندی فلم ہے۔ یہ فلم مبینہ طور پر 4.1 بلین روپے کے بجٹ میں بنائی گئی ہے۔ اس سے پہلے، ٹھگس آف ہندوستان اب تک کی سب سے مہنگی بھارتی فلم تھی۔

تجارتی تجزیہ کار ترن آدرش نے پہلے بتایا تھا۔ انڈین ایکسپریس"برہمسترا۔ ایک بہت اہم فلم ہے. گزشتہ چند ہفتے ہندی فلم انڈسٹری کے لیے خوفناک رہے ہیں۔ افسوسناک بات یہ تھی کہ فلمیں بالکل نہیں چل رہی تھیں۔ شوز منسوخ ہو رہے تھے اور یہ بڑی سٹار کاسٹ کی فلموں کے لیے ہو رہا تھا۔ لیکن کی ایڈوانس بکنگ برہمسترا۔ کچھ خوشی اور امید کی کرن لایا ہے۔”

کہانی میں شامل کرنے کے لیے کچھ ہے؟ ذیل میں تبصروں میں اس کا اشتراک کریں۔



جواب دیں