ایپل گھڑیاں AliveCor کے پیٹنٹ کی خلاف ورزی کرتی ہیں لیکن درآمد پر پابندی عائد ہے۔

ایپل انک کی ایپل گھڑیاں الیکٹرو کارڈیوگرام (ECG) فنکشن کے ساتھ میڈیکل ڈیوائس بنانے والی کمپنی AliveCor Inc کے پیٹنٹ کی خلاف ورزی کرتی ہیں، امریکی انٹرنیشنل ٹریڈ کمیشن نے جمعرات کو تصدیق کی۔

آئی ٹی سی نے کہا کہ خلاف ورزی کرنے والی گھڑیوں کی درآمد پر پابندی لگائی جانی چاہیے، لیکن یہ پابندی اس وقت تک نافذ نہیں کرے گی جب تک کہ یو ایس پیٹنٹ اینڈ ٹریڈ مارک آفس (یو ایس پی ٹی او) کے سامنے ایک الگ تنازعہ میں اپیلیں ختم نہ ہو جائیں، جہاں ایک پینل نے اس ماہ کے شروع میں AliveCor کے پیٹنٹ کو غلط پایا۔

بائیڈن انتظامیہ کے پاس یہ فیصلہ کرنے کے لیے 60 دن کی مدت ہوگی کہ آیا پالیسی کے خدشات کی بنیاد پر درآمدی پابندی کو ویٹو کرنا ہے۔ کمیشن نے صدارتی نظرثانی کی مدت کے دوران درآمد کردہ ہر خلاف ورزی کرنے والے ایپل ڈیوائس کے لیے $2 کا بانڈ مقرر کیا، جسے اس نے معطل بھی کر دیا جب کہ USPTO کے فیصلے کی اپیلیں زیر التوا ہیں۔

صدور نے ماضی میں شاذ و نادر ہی درآمدی پابندیوں کو ویٹو کیا ہے۔ نظرثانی کی مدت ختم ہونے کے بعد فریقین فیڈرل سرکٹ کے لیے امریکی عدالت برائے اپیل میں پابندی کی اپیل کر سکتے ہیں۔

ایپل نے ایک بیان میں کہا کہ وہ آئی ٹی سی کے فیصلے سے "مضبوطی سے” متفق نہیں ہے لیکن خوش ہے کہ درآمدی پابندی کو روک دیا گیا ہے۔

AliveCor کی سی ای او پریا ابانی نے ایک بیان میں کہا کہ اس فیصلے نے ان کمپنیوں کے لیے املاک دانش کے حقوق کی اہمیت کو واضح کیا ہے "جن کی اختراعات کو ایپل جیسے گولیتھ کے ذریعے دبانے کا خطرہ ہے۔”

AliveCor نے گزشتہ سال ایپل پر اپنے KardiaBand سے متعلق تین پیٹنٹ کی خلاف ورزی کرنے کا الزام لگایا، ایپل واچ ایکسیسری جو صارف کے دل کی دھڑکن کی نگرانی کرتی ہے، بے قاعدگیوں کا پتہ لگاتی ہے اور ایٹریل فیبریلیشن جیسے دل کے مسائل کی نشاندہی کرنے کے لیے ای سی جی کرتی ہے۔

ماؤنٹین ویو، کیلیفورنیا میں مقیم AliveCor نے 2018 میں اس ڈیوائس کی فروخت بند کردی جب ایپل نے اپنی اسمارٹ واچز میں اپنا ECG فیچر لانچ کیا۔ AliveCor نے گزشتہ سال ITC کو بتایا تھا کہ ایپل نے سیریز 4 ایپل واچز سے شروع ہونے والی اپنی ٹیکنالوجی کو کاپی کیا اور اپنے آپریٹنگ سسٹم کو کارڈیا بینڈ کے ساتھ مطابقت نہ رکھ کر AliveCor کو مارکیٹ سے باہر نکال دیا۔

ایپل واچ سیریز 4، 5، 6، 7، اور 8 میں ECG ٹیکنالوجی ہے۔ ایپل نے ستمبر میں اپنی تازہ ترین سیریز 8 متعارف کرائی۔

ڈیموکریٹک کانگریس کے نمائندوں کے ایک گروپ نے اکتوبر میں آئی ٹی سی سے کہا تھا کہ وہ ایپل گھڑیوں کی درآمد پر پابندی نہ لگائے، جن میں سے بہت سی چین میں بنی ہوئی ہیں، چاہے اس نے ایلیو کور کے لیے فیصلہ کیا ہو، ایپل کی اس دلیل کی حمایت کرتے ہوئے کہ ٹیک دیو کی دل کی نگرانی کرنے والی ٹیکنالوجی تک رسائی کو محدود کرنا ہوگا۔ صحت عامہ پر منفی اثرات مرتب ہوتے ہیں۔

USPTO کے پیٹنٹ ٹرائل اور اپیل بورڈ نے 6 دسمبر کو ایک متعلقہ کیس میں Apple کی درخواست پر AliveCor کے پیٹنٹ کو غلط قرار دے دیا۔ ٹیک کمپنی نے AliveCor کے خلاف سان فرانسسکو کی وفاقی عدالت میں مبینہ طور پر اس کے پیٹنٹ کی خلاف ورزی کرنے پر مقدمہ بھی چلایا ہے۔

AliveCor نے ایپل واچ ہارٹ ریٹ مانیٹرنگ ایپس کے لیے امریکی مارکیٹ میں مبینہ طور پر اجارہ داری کے لیے کیلیفورنیا کی وفاقی عدالت میں ایپل پر الگ سے مقدمہ دائر کیا ہے، اور ٹیکساس کی وفاقی عدالت میں ایپل کے خلاف پیٹنٹ کی خلاف ورزی کا مقدمہ دائر کیا ہے۔


ِ
#ایپل #گھڑیاں #AliveCor #کے #پیٹنٹ #کی #خلاف #ورزی #کرتی #ہیں #لیکن #درآمد #پر #پابندی #عائد #ہے

(شہ سرخی کے علاوہ، اس کہانی کو مری نیوز کے عملے نے ایڈٹ نہیں کیا ہے اور یہ خبر ایک فیڈ سے شائع کیا گیا ہے۔)