ایل آئی وی کی تقسیم پر پی جی اے پلیئرز کے ساتھ ہڈلنگ ووڈس

نیویارک:

ٹائیگر ووڈس مبینہ طور پر منگل کے روز PGA ٹور کے اعلیٰ پیشہ ور افراد کے ساتھ سعودی عرب کی حمایت یافتہ LIV گولف سرکٹ کے ساتھ جاری جنگ پر بات چیت کر رہے تھے۔

ڈیلاویئر میں BMW چیمپئن شپ کے موقع پر کھلاڑیوں سے ملنے سے پہلے ووڈس اور ساتھی پیشہ ور رکی فاؤلر فلوریڈا سے فلاڈیلفیا پہنچے۔

متعدد امریکی رپورٹس میں کہا گیا ہے کہ ووڈس اور PGA ٹور پر 20 کے قریب سرفہرست کھلاڑی LIV سے نمٹنے کے لیے حکمت عملیوں پر بات کرنے کے لیے تیار تھے، جو کہ منافع بخش ملٹی ملین ڈالر کے معاہدوں کے ساتھ کھلاڑیوں کو اس دورے سے دور رہنے کی طرف راغب کر رہی ہے۔

اس سال LIV کے آغاز کے بعد سے گالف ہنگامہ آرائی کا شکار ہے، آسٹریلیا کے نئے برٹش اوپن چیمپیئن کیم اسمتھ کے اپ اسٹارٹ سرکٹ میں شامل ہونے کے لیے اگلا بڑا نام بتایا گیا ہے۔

ووڈس، جس کے بارے میں بتایا جاتا ہے کہ وہ LIV میں شامل ہونے کے لیے $700-800 ملین کے درمیان ٹھکرا چکے ہیں، نئے سرکٹ کے سب سے زیادہ سخت ناقدین میں سے ایک ہیں۔

پچھلے مہینے سینٹ اینڈریوز میں، ووڈس نے کہا کہ وہ ان کھلاڑیوں سے "اختلاف” کرتے ہیں جنہوں نے سیریز کے ساتھ معاہدہ کیا تھا۔

"مجھے لگتا ہے کہ انہوں نے جو کچھ کیا ہے وہ یہ ہے کہ انہوں نے اس سے منہ موڑ لیا ہے جس نے انہیں اس پوزیشن تک پہنچنے کی اجازت دی ہے ،” ووڈس نے کہا ، انہوں نے مزید کہا کہ LIV میں شامل ہونے والے نوجوان کھلاڑیوں کو "کبھی بھی ، کبھی بھی میجر میں کھیلنے کا موقع نہیں مل سکتا ہے۔ چیمپئن شپ”.

"یہ، میرے نزدیک، میں اسے نہیں سمجھتا،” اس نے کہا۔

BMW چیمپئن شپ PGA ٹور کے منافع بخش سیزن ختم ہونے والے FedEx کپ پلے آف کا دوسرا مرحلہ ہے۔

کئی کھلاڑی جن سے عام طور پر پلے آف میں چیلنج کی توقع کی جاتی ہے – جیسے ڈسٹن جانسن، بروکس کوپکا اور برائسن ڈی چیمبو – نے LIV میں شمولیت اختیار کی ہے اور انہیں کھیلنے سے روک دیا گیا ہے۔

ڈیلاویئر میں منگل کی کھلاڑیوں کی میٹنگ اس وقت ہوئی جب تین LIV ڈیفیکٹرز نے میمفس میں گزشتہ ہفتے کی سینٹ جوڈ چیمپئن شپ کے لیے میدان میں زبردستی داخل ہونے کی ایک بولی کھو دی۔

ہسپانوی سٹار جون راہم نے منگل کو نامہ نگاروں کو بتایا، "مجھے لگتا ہے کہ اس سے چیزوں کو تھوڑا سا عجیب ہو سکتا تھا، ہاں۔”

"انہوں نے پی جی اے ٹور کو چھوڑنے کا انتخاب کیا، انہوں نے نتائج کو جانتے ہوئے ایک اور ٹور میں شامل ہونے کا انتخاب کیا؛ اور پھر واپس آنے کی کوشش کریں، آپ جانتے ہیں۔ ایسا نہیں ہوگا، میں کہوں گا، میرے ساتھ بہت اچھی طرح سے بیٹھیں گے۔”

پیٹرک کینٹلے نے اس دوران منگل کی بات چیت میں ووڈس کے کردار کا مذاق اڑایا۔

"ٹھیک ہے، میں نے سنا ہے ٹائیگر نیا کمشنر ہے، ٹھیک ہے؟” میٹنگ شروع ہونے سے پہلے کینٹلے نے طنز کیا۔

"سب یہی کہہ رہے ہیں۔ میں میٹنگ میں جا رہا ہوں۔ میں سننے جا رہا ہوں کہ یہ سب کیا ہے، اور اس کے بعد میں شاید آپ کے لیے اور بھی کروں گا۔”


ِ
#ایل #آئی #وی #کی #تقسیم #پر #پی #جی #اے #پلیئرز #کے #ساتھ #ہڈلنگ #ووڈس

اس خبر کو درجہ ذیل لنک سے حاصل کیا گیا ہے
(https://tribune.com.pk/story/2371629/woods-huddling-with-pga-players-over-liv-split)

جواب دیں