ایسٹ نے انٹر ڈسٹرکٹ ہاکی ٹورنامنٹ جیت لیا۔

کراچی:

جمعرات کو کے ایچ اے اسپورٹس کمپلیکس میں منعقدہ ایک شاندار تقریب میں ڈسٹرکٹ ایسٹ ہاکی ٹیم کو سندھ انٹر ڈسٹرکٹ ہاکی چیمپئن شپ جیتنے پر عشائیہ دیا گیا۔

کے ایچ اے کی جانب سے 12 ٹیموں کے مقابلے میں طویل عرصے کے بعد کامیابی حاصل کرنے والی فاتح ٹیم کے اعزاز میں تقریب کا انعقاد محکمہ کھیل سندھ کے تعاون سے کیا گیا۔

سیکریٹری اسپورٹس سندھ سید امتیاز علی شاہ جنہوں نے تقریب میں شرکت کی، نے ٹیم کے کھلاڑیوں اور آفیشلز کو فی کس 10 ہزار روپے پیش کیے۔

ٹورنامنٹ ڈائریکٹر اسلم خان نیازی کو 10 ہزار روپے کی خصوصی نقد رقم بھی دی گئی۔

انہوں نے کھلاڑیوں کو گولڈ میڈلز سے بھی نوازا۔

ٹیم کے کپتان شہباز علی نے مہمان خصوصی سید امتیاز علی شاہ سے وزیر خواتین سندھ سیدہ شہلا رضا، اولمپیئن حنیف خان اور کے ایچ اے کے سیکریٹری حیدر حسین کی موجودگی میں ٹرافی وصول کی۔

محکمہ کھیل سندھ میں اصلاحات کے بارے میں پوچھے جانے پر سیکریٹری نے کہا کہ صوبائی کھیلوں کی پالیسی کا مسودہ زیر غور ہے اور اسے جلد منظر عام پر لایا جائے گا۔

"اس کے نفاذ کے بعد، سندھ کھیلوں کی بہتری کے لیے اپنی سپورٹس پالیسی بنانے والا ملک کا پہلا صوبہ بن جائے گا”۔

امتیاز علی شاہ نے کہا کہ انہوں نے انجینئرنگ ونگ کو پی سی ون کی تیاری کے لیے بلیو آسٹرو ٹرف، الیکٹرانک اسکور بورڈ اور پلیئرز ہاسٹل کی تعمیر کے لیے رف تخمینہ شدہ ساحل کی تیاری کی ہدایت کی ہے اور وزیراعلیٰ کے لیے سمری مشیر وزیراعلیٰ بنگل خان کے ذریعے منتقل کی جائے گی۔ فنڈز مختص کرنے کے لیے مہر۔

انہوں نے کہا کہ صوبے میں کھیلوں کو فروغ دینا وزیراعلیٰ کے مشیر کھیل بنگل خان مہر کا وژن ہے۔

کے ایچ اے کے سرپرست اعلیٰ وائس ایڈمرل (ر) سید عارف اللہ حسینی نے ڈسٹرکٹ ایسٹ ہاکی ٹیم کی تعریف کی اور ان سے مسابقتی جذبہ برقرار رکھنے کو کہا۔

انہوں نے کہا کہ یہ ہماری حکمت عملی ہے کہ زیادہ سے زیادہ ایونٹس کا انعقاد کیا جائے جو کھیل کی بحالی کے لیے بہت ضروری ہے۔

اس موقع پر سیدہ شہلا رضا نے کہا کہ یہ ایک نیک شگون ہے کہ شہر میں کھیل کے میدانوں کی تجاوزات کے باعث طویل عرصے بعد ہاکی کی سرگرمیاں بحال ہوئی ہیں۔

انہوں نے کہا کہ حکومت صوبے کے ہر اضلاع میں ہاکی کے میدان تعمیر کرے گی۔

انہوں نے ڈسٹرکٹ ایسٹ ہاکی ٹیم کی تعریف کی اور فخر سے کہا کہ وہ بھی ڈسٹرکٹ ایسٹ کی رہائشی ہیں۔

کے ایچ اے کے صدر ڈاکٹر سید جنید علی شاہ نے بھی کچھ دیر تین پروگراموں میں شرکت کی اور ڈسٹرکٹ ایسٹ کی ہاکی ٹیم کی محنت کو سراہا۔

سیکریٹری اسپورٹس نے سندھ کی ٹیم کی جانب سے نیشنل انڈر 16 ہاکی چیمپئن شپ میں حصہ لینے کے لیے کراچی سے پشاور جانے والے دو کھلاڑیوں سلطان محمود اور ارباز ایاز کو ایئر ٹکٹ پیش کیے۔

تقریب کا اہتمام سخت ایس او پیز کے تحت کیا گیا تھا اور میزوں پر ڈنر بکس پیش کیے گئے تھے۔

کمپیئرنگ معروف اینکر مرزا اقبال بیگ نے کی۔

کے ایچ اے کے عہدیداران گلفراز خان اور حیدر حسین نے نوجوان ہاکی ٹیم کے لیے وقت نکالنے اور انہیں نقد انعامات دینے پر مہمان خصوصی کا شکریہ ادا کیا۔

اس موقع پر کے ایچ اے کے دیگر عہدیداران میں عامر عزیز، ندیم جعفری، اعجاز الدین، ابوذر عمراؤ، جاوید اقبال، پرویز اقبال، ریاض الدین، مصطفی جمیل، عرفان طاہر، ندیم احمد اور ارشد بھی موجود تھے۔


ِ
#ایسٹ #نے #انٹر #ڈسٹرکٹ #ہاکی #ٹورنامنٹ #جیت #لیا

اس خبر کو درجہ ذیل لنک سے حاصل کیا گیا ہے
(https://tribune.com.pk/story/2274000/east-wins-inter-district-hockey-tourney)

جواب دیں