اچانک کرپٹو ڈراپ بٹ کوائن کو تین ہفتے کی کم ترین سطح پر بھیج دیتا ہے۔

سنگاپور/واشنگٹن:

جمعے کو کرپٹو کرنسیوں میں تیزی سے گراوٹ آئی، اچانک فروخت بٹ کوائن کو تین ہفتوں کی کم ترین سطح پر لے جانے کے ساتھ، تجزیہ کار اس کمی کے پیچھے کی وجہ پر منقسم ہیں۔

Bitcoin یورپی صبح کے دوران، تقریباً 0640 GMT پر چند منٹوں میں 7.7% تک گر کر 21,404 ڈالر تک پہنچ گیا۔ یہ 1651 GMT پر $21,528 کے قریب تجارت کرنے کے لیے قدرے بحال ہوا، جو کہ دن میں 8.05% کم ہے۔

ایتھر آخری بار 8.32 فیصد کم ہوکر $1,721 پر تھا۔

ڈیجیٹل اثاثہ بروکر گلوبل بلاک کے تجزیہ کار مارکس سوتیریو نے ایک تحقیقی نوٹ میں کہا کہ ایسا کوئی ایک بھی اتپریرک نہیں ہے جس کی وجہ سے بھاری فروخت ہوئی۔

"لیکن S&P 500 کو مسترد کرنے اور اس کی بحالی کو جاری رکھنے میں ناکامی نے بٹ کوائن کے گرنے میں اہم کردار ادا کیا،” انہوں نے کہا۔ جمعہ کی سہ پہر تک S&P 500 تقریباً 1% نیچے تھا۔

دریں اثنا، Hargreaves Lansdown میں سرمایہ کاری اور مارکیٹوں کے سینئر تجزیہ کار سوسنہ سٹریٹر نے تجویز پیش کی کہ یہ اقدام "بڑے فروخت کے لین دین کا نتیجہ ہے۔”

انہوں نے کہا کہ "یہ فلیش کریش کا نمونہ نہیں دکھا رہا ہے، کیونکہ اثاثے فوری طور پر تیزی سے واپس نہیں آئے لیکن اس کے بعد کے گھنٹوں میں اس سے بھی نیچے ڈوب گئے۔”

سٹریٹر نے کہا کہ ایسا لگتا ہے کہ سب سے پہلے کریپٹو کرنسی کارڈانو منتقل ہوئی تھی، اس کے بعد بٹ کوائن اور ایتھر، اور پھر دیگر جیسے کہ altcoin dogecoin۔

کرپٹو کرنسیوں میں اس سال اب تک ڈرامائی طور پر کمی آئی ہے، کیونکہ فیڈرل ریزرو کی شرح میں اضافہ اور انتہائی بلند افراط زر نے سرمایہ کاروں کو خطرناک اثاثوں کو کھودنے پر مجبور کیا۔

اونڈا کے ایک سینئر مارکیٹ تجزیہ کار کریگ ایرلم نے کہا کہ بٹ کوائن کے اپنے نقصانات کو پورا کرنے میں ناکامی "یہ بتاتی ہے کہ اس اقدام میں کوئی مادہ ہے”۔

انتہائی غیر مستحکم کرپٹو کرنسی مارکیٹ میں اس طرح کی تیز حرکتیں عام ہیں۔ 15 جون کو، بٹ کوائن میں 15 فیصد سے زیادہ کی کمی واقع ہوئی کیونکہ سرمایہ کاروں کو ایک نام نہاد سٹیبل کوائن، TerraUSD، اور ایک بڑے کرپٹو قرض دہندہ کے منجمد کرنے والے صارفین کی واپسی کی وجہ سے خوف تھا۔

جمعہ کے اقدام نے بٹ کوائن کو جون کے پگھلاؤ کے بعد سے بدترین دن کے لیے ٹریک پر ڈال دیا۔

Hargreaves Lansdown’s Streeter نے کہا، "کریپٹو کرنسیوں میں قیاس آرائیاں کرنا بہت زیادہ خطرہ ہے اور یہ لوگوں کی اکثریت کے لیے موزوں نہیں ہے۔”


ِ
#اچانک #کرپٹو #ڈراپ #بٹ #کوائن #کو #تین #ہفتے #کی #کم #ترین #سطح #پر #بھیج #دیتا #ہے

(شہ سرخی کے علاوہ، اس کہانی کو مری نیوز کے عملے نے ایڈٹ نہیں کیا ہے اور یہ خبر ایک فیڈ سے شائع کیا گیا ہے۔)

جواب دیں