انسٹاگرام نوجوان نوعمروں کے لیے حساس مواد کو بطور ڈیفالٹ محدود کرے گا۔

انسٹاگرام 16 سال سے کم عمر کے نئے صارفین کے لیے اپنے محدود مواد کے فلٹر کو فعال کرے گا، جو نوجوان نوجوانوں کو بھی ایسا کرنے کی تجویز دے گا۔

ایپ نے اپنی موجودہ مواد کی ترتیبات کا نام کم، معیاری اور مزید رکھ دیا ہے تاکہ صارفین تشدد، جنسی تصویر کشی، کاسمیٹک طریقہ کار اور دیگر "حساس” مضامین پر مشتمل مواد کو محدود کر سکیں۔

صرف 18 سال سے زیادہ عمر کے صارفین ہی مزید ترتیبات تک رسائی حاصل کر سکتے ہیں جن میں عوام کے لیے پلیٹ فارم پر دستیاب فلٹرز کی کم سے کم مقدار موجود ہے۔ جبکہ 16 سال سے کم عمر کے صارفین کے لیے کم سیٹنگ بطور ڈیفالٹ آن ہو گی جس میں سرچ، ریلز، تجویز کردہ اکاؤنٹس، ہیش ٹیگز اور فیڈ کی سفارشات میں مواد شامل ہوگا۔

سوشل میڈیا دیو کا منصوبہ ہے کہ نوجوان نوجوانوں کو "سیٹنگز چیک اپ” کرنے کے لیے کہے تاکہ یہ محدود کیا جا سکے کہ کون ان کے مواد کو شیئر کر سکتا ہے اور انہیں براہ راست پیغام بھیج سکتا ہے، اور ان کے پیروکار کیا مواد دیکھ سکتے ہیں۔ نوجوان ایک خصوصیت کو اپ ڈیٹ کرنے کے قابل بھی ہوں گے جو انہیں ایپ پر گزارے گئے وقت کو محدود کرنے میں مدد کرے گی۔ مواد کی ترتیبات صرف اس اکاؤنٹ پر لاگو ہوں گی جس کی صارفین پیروی نہیں کرتے ہیں۔

اگرچہ حالیہ تبدیلی نوجوان بالغوں پر سوشل میڈیا کے اثرات کو کم کرنے کی جانب ایک بڑا قدم ہے، لیکن یہ تبدیلی بہت سے نوجوانوں کو اپنی مرضی سے پابندی کے موڈ میں تبدیل کرنے پر مجبور نہیں کرے گی۔


ِ
#انسٹاگرام #نوجوان #نوعمروں #کے #لیے #حساس #مواد #کو #بطور #ڈیفالٹ #محدود #کرے #گا

(شہ سرخی کے علاوہ، اس کہانی کو مری نیوز کے عملے نے ایڈٹ نہیں کیا ہے اور یہ خبر ایک فیڈ سے شائع کیا گیا ہے۔)

جواب دیں