اس شخص نے اپنی بیوی اور ساس کو گولی مار دی۔

پنڈیگھیب:

پنڈی جیب میں جمعہ کی شام ایک شخص نے اپنی بیوی اور ساس کو گولی مار کر قتل کر دیا۔

محمد شہباز نے پولیس کو بتایا کہ کئی سال قبل صداقت علی نے اپنے سسر غلام رسول کو گولی مار کر قتل کیا تھا اور اس کا مقدمہ تاحال عدالت میں زیر سماعت ہے۔ علی فی الحال ضمانت پر باہر ہیں۔

اس نے مزید کہا کہ اس کی ساس اور بہو نے قتل کے مقدمے کی پیروی کی اور انہیں رضامندی دینے کے لیے بار بار دھکا دیا لیکن انہوں نے انکار کر دیا۔ "میں اور میری بیوی اپنی ساس کے گھر میں سو رہے تھے، انہوں نے فائرنگ کی آواز سنی، جب میں باہر گیا تو میں نے صداقت علی کو بندوق اٹھائے دیکھا، میں جلدی سے اپنی ساس کے کمرے میں گیا، میری ماں سسر امتیاز اور میری ساس سلمیٰ خون میں لت پت ہیں۔

شہباز نے کہا کہ صداقت علی کی اہلیہ اور ساس اس لیے ناراض تھیں کیونکہ انہوں نے قتل کے لیے رضامندی کا خط دینے سے انکار کر دیا تھا۔

پولیس نے قانونی کارروائی کے بعد لاشیں ورثاء کے حوالے کر دیں اور صداقت علی کے خلاف بھی مقدمہ درج کر لیا۔

ٹیکس کے خلاف احتجاج

دریں اثناء پنڈی جیب کے رہائشیوں نے نمبردار احمد نواز کی قیادت میں اسلام آباد الیکٹرسٹی سپلائی کمپنی (آئیسکو) کے دفتر کے سامنے بجلی کے بلوں پر بھاری ٹیکس عائد کرنے کے خلاف احتجاجی مظاہرہ کیا۔

مظاہرین نے پلے کارڈ اٹھا رکھے تھے اور حکومت اور اس کی ظالمانہ پالیسیوں کے خلاف نعرے لگائے۔

مظاہرین نے الزام لگایا کہ حکومت نے انٹرنیشنل مانیٹری فنڈ (آئی ایم ایف) کے کہنے پر فیول ریگولیشن چارجز کے نام پر تمام بوجھ عوام پر ڈال دیا ہے جبکہ افسران اور سرکاری اہلکاروں کا شاہانہ طرز زندگی اپنے عروج پر ہے۔

ان کا کہنا ہے کہ حکومت شہریوں کو دھوکہ دے کر انہیں انتہائی غربت، بے روزگاری اور لاقانونیت کی طرف دھکیل رہی ہے۔

مظاہرین کا کہنا ہے کہ صفر یونٹ خرچ کرنے پر 3 ہزار روپے کے بل بھیجے جا رہے ہیں۔ حکمران اور اشرافیہ طبقہ بجلی کی قیمتوں میں اضافہ تو برداشت کر سکتا ہے لیکن روزانہ کی شرطیں ہزاروں روپے کیسے ادا کرتی ہیں؟

14 اگست کو ایکسپریس ٹریبیون میں شائع ہوا۔ویں2022۔

#اس #شخص #نے #اپنی #بیوی #اور #ساس #کو #گولی #مار #دی

جواب دیں