ارشد کونیا میں سونے کے لیے درد سے لڑتا ہے۔

کراچی:

تاریخ رقم کرنے والے جیولن پھینکنے والے ارشد ندیم نے قونیہ میں ہونے والے اسلامک سالیڈیرٹی گیمز میں 88.55 میٹر کی دوڑ لگا کر ایک اور ریکارڈ بنایا۔

ارشد نے گھٹنے میں نرم بافتوں کے صدمے کے ساتھ انتہائی تکلیف دہ اور دیرینہ کہنی کی چوٹ سے گزرنے کے باوجود یہ ریکارڈ بنایا جو انہیں گزشتہ چند ماہ سے پریشان کر رہا تھا۔

25 سالہ نوجوان نے 2017 میں گیمز میں اپنی آخری پیشی سے ایک بہت بڑی چھلانگ لگائی ہے۔ اس نے 2017 کے ایڈیشن میں 76.66m پھینکا تھا اور 88.55m گولڈ جیتنے والے کارنامے کے ساتھ ترکی میں ایونٹ کا بہترین مظاہرہ کیا۔

اس سے قبل اس نے کامن ویلتھ گیمز میں گولڈ میڈل جیتا اور 90 میٹر کی رکاوٹ کو عبور کرنے والے پہلے جنوبی ایشیائی بن کر کھیلوں کے ایکسٹرواگنزا میں تاریخ رقم کی۔ اس کا نیزہ 90.18 میٹر پر اترا۔

اسی سلسلے کو جاری رکھتے ہوئے ارشد نے جمعہ کو قونیہ میں ایک اور ریکارڈ اپنے نام کیا۔

"یہ ٹھیک نہیں ہے،” ارشد نے اپنی تقریب سے پہلے ایک مختصر بات چیت میں ایکسپریس ٹریبیون کو بتایا جب ان کے درد کے بارے میں پوچھا گیا۔ "یہ اب بھی اسی طرح تکلیف دے رہا ہے۔”

ڈاکٹر ارشد کی چوٹوں کا باقاعدہ علاج کر رہے تھے۔

ارشد نے کہا کہ میری انجری بہتر نہیں ہے۔ "یہ اب بھی ویسا ہی ہے اور پہلے کی طرح ہی تکلیف دیتا ہے۔ [Commonwealth Games]”

تیاری کے بارے میں پوچھے جانے پر انہوں نے مزید کہا کہ یہ بھی ٹھیک نہیں چل رہا۔ ارشد نے کہا، ’’کامن ویلتھ گیمز کے بعد کوئی بہتری نہیں آئی ہے۔‘‘

قطر کے احمد بدر ماگور جنہوں نے 2017 میں گولڈ میڈل جیتا تھا چاندی کا تمغہ جیتا۔

ارشد اپنے کوچ کے بغیر ایونٹس میں حصہ لے رہے ہیں۔ اس نے پہلے عالمی ایتھلیٹکس چیمپئن شپ، پھر کامن ویلتھ گیمز اور اب اسلامک گیمز میں اپنے ذاتی کوچ کے بغیر شرکت کی۔ اس نے اپنی تاریخ ساز بین الاقوامی سفر شروع کرنے سے پہلے جنوبی افریقہ میں ٹرسیئس لیبنبرگ کے ساتھ دو ماہ اور پھر لاہور میں سلمان بٹ کے ساتھ مناسب جم اور سہولیات کے بغیر تربیت حاصل کی۔


ِ
#ارشد #کونیا #میں #سونے #کے #لیے #درد #سے #لڑتا #ہے

اس خبر کو درجہ ذیل لنک سے حاصل کیا گیا ہے
(https://tribune.com.pk/story/2370783/arshad-fights-through-pain-to-strike-gold-in-konya)

جواب دیں