آرٹ کمیونٹیز AI سے تیار کردہ تصاویر پر پابندی لگانا شروع کر دیتی ہیں۔

AI سے تیار کردہ آرٹ ورک انٹرنیٹ پر بھرا ہوا ہے، کچھ آرٹ کمیونٹیز کو ناراض کر رہا ہے جنہوں نے اب اپنی سائٹوں سے ان تصاویر پر پابندی لگانا شروع کر دی ہے۔ Waxy.org.

اس طرح کے سخت اقدامات کرنے والی کچھ آرٹ کمیونٹیز میں شامل ہیں۔ نیو گراؤنڈز, انک بلاٹ آرٹ، اور فر وابستگیجبکہ کچھ بڑی آرٹ کمیونٹیز جیسے DeviantArt اور ArtStation نے ابھی تک ایسی پالیسی تبدیلیوں کا سہارا نہیں لیا ہے۔

سوشل میڈیا پر چند مخیر فنکاروں نے پہلے ہی اپنے پلیٹ فارمز پر AI سے تیار کردہ تصاویر دیکھنے کی باقاعدگی کے بارے میں شکایت کرنا شروع کر دی ہے۔

تصویری ترکیب کے ماڈل جیسے کہ وسط سفر اور مستحکم بازی ہو سکتا ہے کہ کچھ لوگوں کے لیے ایک نعمت ہو لیکن آرٹ کی چوری کی ایک قسم ہونے کی وجہ سے تنقید کی جا رہی ہے۔

آرٹ کمیونٹیز کو خدشہ ہے کہ AI سے تیار کردہ یہ تصاویر اصل آرٹ ورک کو ختم کر دیں گی، خاص طور پر چونکہ بہت سے اراکین نے تخلیقی تصویری ٹولز کا استعمال شروع کر دیا ہے۔

نیو گراؤنڈز، اس کے آرٹ پورٹل میں، لکھا، "ہم لوگوں کے بنائے ہوئے آرٹ پر توجہ مرکوز رکھنا چاہتے ہیں اور آرٹ پورٹل کو کمپیوٹر سے تیار کردہ آرٹ سے بھرنا نہیں چاہتے ہیں۔”

فر وابستگی حوالہ دیا، "ہمارا مقصد فنکاروں اور ان کے مواد کی حمایت کرنا ہے۔ ہمیں یقین نہیں ہے کہ سائٹ پر AI سے تیار کردہ مواد کی اجازت دینا ہماری کمیونٹی کے بہترین مفاد میں ہے۔”


ِ
#آرٹ #کمیونٹیز #سے #تیار #کردہ #تصاویر #پر #پابندی #لگانا #شروع #کر #دیتی #ہیں

(شہ سرخی کے علاوہ، اس کہانی کو مری نیوز کے عملے نے ایڈٹ نہیں کیا ہے اور یہ خبر ایک فیڈ سے شائع کیا گیا ہے۔)

جواب دیں