آرام کی آنکھیں کینیڈا میں فارم میں واپس آ رہی ہیں۔

ٹورنٹو:

دنیا کی نمبر ایک کو جن-ینگ نے منگل کو کہا کہ وہ امید کرتی ہیں کہ سال کے آخری میجر میں کٹ سے محروم ہونے کے بعد جنوبی کوریا میں گھر پر کچھ کم وقت اس ہفتے کینیڈا میں ہونے والے سی پی ویمنز اوپن میں اس کے طویل المیعاد ٹائٹل کے دفاع کے لیے فائدہ مند ثابت ہوگا۔

Ko Muirfield میں AIG خواتین کے برٹش اوپن کے اپنے ابتدائی راؤنڈ کے دوران ہوا میں جدوجہد کرنے کے بعد صحت یاب نہیں ہوسکی تھی اور اس نے سوچا کہ میجر کی قیادت میں مصروف پریکٹس شیڈول اس کا ذمہ دار تھا۔

"مجھے وقفے کے لیے مزید وقت درکار تھا،” Ko نے اوٹاوا ہنٹ اینڈ گالف کلب میں صحافیوں کو بتایا۔

"میں نے یورپ سوئنگ سے پہلے کافی مشق کی تھی اس لیے میں نے سوچا کہ میرے پاس گولف کھیلنے کی توانائی نہیں ہے۔ اداس تھا، لیکن میرا کھیل اچھا نہیں تھا۔ اسی وجہ سے میں کٹ سے محروم رہا۔

"لہذا میں نے یورپ کے بعد تھوڑا سا مشق کیا، اور امید ہے کہ یہ ہفتہ دو ہفتے پہلے سے بہتر ہے۔”

کھیل میں زیادہ مستقل کھلاڑیوں میں سے ایک سمجھا جاتا ہے، Muirfield میں Ko کی چھوٹ گئی کٹ چار سالوں میں اس کی پہلی میجر تھی اور اس نے ایک رن کے بعد اس سال 11 ایونٹس میں پانچ ٹاپ-10 فائنل حاصل کیے تھے۔

Ko کینیڈا کی قومی چیمپیئن شپ کے دفاعی چیمپئن کے طور پر اپنی Muirfield مایوسی سے آگے بڑھنے کی کوشش کرے گی، جو Covid-19 وبائی امراض کی وجہ سے منسوخ ہونے کے بعد 2019 کے بعد پہلی بار ایل پی جی اے ٹور کے شیڈول میں واپسی کرتی ہے۔

کو نے کہا، "میں 2020 میں کھیلنے، دفاع کرنے کے لیے تیار تھا، لیکن ہمارے پاس دنیا کی بدترین صورتحال تھی اس لیے ہم کینیڈا یا کہیں بھی نہیں کھیل سکتے تھے۔” "تو یہاں واپس آئے تقریباً تین سال ہو گئے ہیں، ہاں، مجھے اچھا لگ رہا ہے۔”

دنیا میں پہلے نمبر پر ہونے کے باوجود، کو جب ٹی سے دور اوسطاً 250 گز کے فاصلے کے ساتھ ڈرائیونگ کی بات آتی ہے تو وہ 115 ویں نمبر پر ہے لیکن وہ اس اعدادوشمار میں پھنسنے سے انکار کرتی ہے اور اس کے بجائے اپنے کھیل کے دیگر پہلوؤں پر جھکائے گی۔

"میں جانتا ہوں کہ ڈرائیونگ کا فاصلہ بڑھانا بہت ضروری ہے؛ تاہم، میں نے جو محسوس کیا وہ یہ ہے کہ جیسے جیسے میں نے ڈرائیونگ کا فاصلہ لمبا کرنے کی کوشش کی، اس نے شاٹس کی طرح کی درستگی کو کم کیا،” کو نے کہا۔

"لہذا میں کوشش کروں گا کہ ڈرائیونگ کا فاصلہ بڑھانے کے بارے میں زیادہ فکر مند نہ ہوں۔ میں اپنے موجودہ جھولوں اور اپنے لگانے پر توجہ مرکوز کرنا چاہوں گا… میں جو کچھ کر رہا ہوں اس سے پہلے ہی کافی خوش ہوں۔”


ِ
#آرام #کی #آنکھیں #کینیڈا #میں #فارم #میں #واپس #رہی #ہیں

(شہ سرخی کے علاوہ، اس کہانی کو مری نیوز کے عملے نے ایڈٹ نہیں کیا ہے اور یہ خبر ایک فیڈ سے شائع کیا گیا ہے۔)

جواب دیں